English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

Rivera Jorge @typomix

Rivera Jorge typomix
  • bio: ·Journalist major ·Causally living day 114 ·100 days of happiness day 13
  • number of photos: 327
  • followed by: 660
 

Cuz your beat plus my melody makes me speak of L..O..V..E eloquently so evidently I mean it from my heart cuz you make me feel good.

Cuz your beat plus my melody makes me speak of L..O..V..E  eloquently so evidently I mean it from my heart cuz you make me feel good.

8 0

Filter: Normal

 
 

2014-09-02 00:09:12

The blue dress.#100happydays day 12

The blue dress.#100happydays day 12

4 0

Filter: Normal

 
 

2014-09-02 00:00:17

........omg. @lewshia I feel extra stupid. Lmao.

........omg. @lewshia I feel extra stupid. Lmao.

5 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-01 23:24:27

"And im sorry I cant love you, sorry I cant make you see who I am. And I cant go on, I cant live like this. Take me home. I wanna go, and im sorry I cant love you."

"And im sorry I cant love you, sorry I cant make you see who I am. And I cant go on, I cant live like this. Take me home. I wanna go, and im sorry I cant love you."

7 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-01 22:40:51

Volunteering in communities to help disabled children and foster caring parents. He/She who has giveth shall recieve in the kingdom of heaven.

Volunteering in communities to help disabled children and foster caring parents. He/She who has giveth shall recieve in the kingdom of heaven.

6 0

Filter: Normal

 
 

2014-09-01 19:36:31

Format #100happydays Day 11.

Format #100happydays Day 11.

3 0

Filter: Inkwell

 
People who like this
 

2014-09-01 06:02:20

"See, tonight I am unaware of who she is. But baby drop the act we both know we're lost souls."

"See, tonight I am unaware of who she is. But baby drop the act we both know we're lost souls."

2 0

Filter: 1977

 
People who like this
 

2014-09-01 05:59:46

Its final my next tattoo is the falcon in the middle. :)

Its final my next tattoo is the falcon in the middle. :)

7 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-31 20:01:14

Ive just realized how much ive been slacking off in my photography and that its probably not a good idea that I stop doing what I love. I promise after today im active once again. Enough with putting others and other things before me.

Ive just realized how much ive been slacking off in my photography and that its probably not a good idea that I stop doing what I love. I promise after today im active once again. Enough with putting others and other things before me.

3 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-31 07:05:17

Day 10 #100happydays reading and enjoying time for myself. Honestly a good way to just relax and breathe.

Day 10 #100happydays reading and enjoying time for myself. Honestly a good way to just relax and breathe.

8 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-31 05:25:04

I will hide your flaws and at the same time expose you to the world in your most intimate moments. - Alcohol.

I will hide your flaws and at the same time expose you to the world in your most intimate moments. - Alcohol.

2 3

Filter: Inkwell

Comment
  • @bambicakesss (2 dni)
    We're twinning tonight @typomix
     
  • @typomix (2 dni)
    @bambicakesss like good ol'friends! Save some wine and ill save you some tequila!
     
  • @bambicakesss (2 dni)
    @typomix Absolutely 😉👌
     
People who like this
 

2014-08-30 23:08:02

The left hand collection.

The left hand collection.

5 0

Filter: Lo-fi

 
 

2014-08-30 21:20:46

Still up playing. Hmm.

Still up playing. Hmm.

4 0

Filter: Lo-fi

 
 

2014-08-30 09:11:05

"We were at the beach everybody had matching towels...It wasnt a rock it was a rock lobster."

"We were at the beach everybody had matching towels...It wasnt a rock it was a rock lobster."

3 0

Filter: Normal

 
People who like this
 

2014-08-30 08:39:52

My blood smells like metal. The stench is so damn strong.

My blood smells like metal. The stench is so damn strong.

6 0

Filter: Rise

 
 

2014-08-30 06:47:04

Collection #1

Collection #1

3 0

Filter: Willow

 
Tags
 

2014-08-30 05:28:01

:3 #vectorman #sega

:3 #vectorman #sega

0 0

Filter: Gingham

 
 

2014-08-30 01:27:16

Caught me eating my burgers. Day 9 #100happydays

Caught me eating my burgers. Day 9  #100happydays

2 1

Filter: Inkwell

Comment
People who like this
 

2014-08-29 23:57:38

Ice cream and a good reading with my cat. Well deserved after a drink and smoke.

Ice cream and a good reading with my cat. Well deserved after a drink and smoke.

3 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-29 09:54:19

The unforgiven.

The unforgiven.

1 0

Filter: Gingham

 
People who like this
 

2014-08-29 09:33:47

Advertisement: