English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

SOLEWEST™ @solewest

SOLEWEST™ solewest
  • website: http://solewest.bigcartel.com
  • bio: FAMILY•ART•KICKS Customs/Restorations hit up @adrianscustoms (SouthBay) @legacy_shoeclinic (Eastbay) Graphics/Logos hit up @wupreme666 (Southbay)
  • number of photos: 6987
  • followed by: 4438
 

If they got CLOVERS 🍀 on their necks we in the same GANG #luckycharmgang #solewest @luckycharmgang

If they got CLOVERS 🍀 on their necks we in the same GANG #luckycharmgang #solewest @luckycharmgang

9 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-31 16:15:42

🎃Happy Halloween👻 @bellagordies23

🎃Happy Halloween👻
@bellagordies23

66 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-31 15:22:03

@bellagordies23

@bellagordies23

41 4

Filter: Normal

Comment
  • @solewest (10 h)
    Damn made it to target at the plant in 8 minutes from cupertino before they closed for kalila's shoes for her costume 🙌 @bellagordies23
     
  • #DaddySavesTheDay 👌
     
  • @solewest (9 h)
    I tryed @therealdavinajoy510 i had to get 2 diff pairs so hopefully when she wakes up in the morning she will be surprised!
     
  • @layesi_ (8 h)
    I was at the plant applebees😒
     
 

2014-10-31 06:04:23

Dinner is served! 🍴🍛 👪 @bellagordies23

Dinner is served! 🍴🍛
👪 @bellagordies23

94 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-31 05:01:56

Frieza x Space Jam @frieza_kicks _________________________________ #solewest #everysolehassoul #bawdywt #shla #solequest #retropen23 #easethecrave #sole4asoul #illiunaire #sneakerleague #solecollector #igsneakercommunity #goldenstatekicks #kicks_4dayz #kickstagram #bayareafeetheat #laceherup #kicksonfire #peepmysneaks #rezrection #luckycharmgang #jordandepot #wilthecreator #sjsoles #mudvillesole #physkicks #sneakernews #thatdamcoachmack #kicksntoys #snclique

Frieza x Space Jam  @frieza_kicks 
_________________________________

#solewest #everysolehassoul #bawdywt #shla #solequest #retropen23 #easethecrave #sole4asoul #illiunaire  #sneakerleague #solecollector #igsneakercommunity #goldenstatekicks #kicks_4dayz #kickstagram #bayareafeetheat #laceherup #kicksonfire #peepmysneaks  #rezrection #luckycharmgang #jordandepot #wilthecreator #sjsoles
#mudvillesole #physkicks  #sneakernews
#thatdamcoachmack 
#kicksntoys #snclique

145 4

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-31 04:39:48

Priceless @bellagordies23 👪

Priceless @bellagordies23 👪

50 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-31 04:25:21

Sushi to start 👪 @bellagordies23

Sushi to start 👪 @bellagordies23

65 2

Filter: Normal

Comment
  • @cantstopking (11 h)
    Ahh my favorite. Crunchy roll right? @solewest
     
  • @solewest (11 h)
    @cantstopking yes sir
     
 

2014-10-31 04:01:33

Dinner time. #solewest #3Mthursday

Dinner time. #solewest #3Mthursday

75 0

Filter: Normal

 
 

2014-10-31 03:22:32

Tbt #solewest

Tbt #solewest

59 0

Filter: Normal

 
 

2014-10-31 01:53:59

Tbt. #solewest

Tbt. #solewest

73 3

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-31 01:51:47

Lmao 😂 via: @smilez_da_quiet_1

Lmao 😂 via: @smilez_da_quiet_1

68 6

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-31 01:43:04

Light snack before dinner 🍛🍴 @bellagordies23 😂😂😂

Light snack before dinner 🍛🍴
@bellagordies23 😂😂😂

44 3

Filter: Normal

Comment
  • @tdot_customs (15 h)
    Bro my wife's jealous right now
     
  • @elithabarber (13 h)
    @solewest bruh!!!! U stay smashin some bangin ass food
     
  • @solewest (13 h)
    Lol @elithabarber im about to go to dinner its gonna be better than this haha
     
 

2014-10-31 00:45:42

Sz12 pass as DS fs/ft

Sz12 pass as DS fs/ft

34 0

Filter: Normal

 
 

2014-10-30 23:59:08

@kim_evans84 your 2 SoleWest beanies have been shipped Thanks for the support 🙌 will send tracking number via: DM with in 5 mins #solewest

@kim_evans84 your 2 SoleWest beanies have been shipped Thanks for the support 🙌 will send tracking number via: DM with in 5 mins #solewest

28 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-30 23:18:02

Quick meet up with the homie @djemp25 for a #solewest shirt Thx for the support! 🙌

Quick meet up with the homie @djemp25 for a #solewest shirt 
Thx for the support! 🙌

42 2

Filter: Normal

Comment
  • @ejmjams (17 h)
    Big sexxxay. @djemp25. My bad. Big Ballin in that polo Tho!
     
  • @djemp25 (17 h)
    No prob my man!! 🙌🙌🙌
     
 

2014-10-30 22:22:30

Im not fat i just snack a lot! 😂 #solewest

Im not fat i just snack a lot! 😂
#solewest

43 5

Filter: Normal

Comment
  • @psiqo1 (20 h)
    😂😂
     
  • @solewest (17 h)
    @kim_evans84 dm me ur shipping info on my way to the post office
     
  • @kim_evans84 (17 h)
    Ok just did 👍👍
     
  • @biggdady2 (17 h)
    No Nigah u fat
     
  • @solewest (17 h)
    Lol i know @biggdady2 chill buffalo wild wings mascot 😂😭
     
 

2014-10-30 19:25:14

Chilaquiles 🍴🍛 thx sis! @live_royalty

Chilaquiles 🍴🍛 thx sis! 
@live_royalty

48 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-30 18:59:58

AIR STAB. 🔪 #solewest

AIR STAB. 🔪 #solewest

39 0

Filter: Normal

 
 

2014-10-30 17:47:25

Halloween AM90s

Halloween AM90s

51 3

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-30 17:13:13

Well deserved 10k @adrianscustoms 🙌🙌🙌

Well deserved 10k  @adrianscustoms 🙌🙌🙌

29 7

Filter: Normal

Comment
  • @esplana_pride (23 h)
    @adrianscustoms👊👊👊👊 Good Stuff
     
  • 👍🙌 it's just a number though. Shout out to the real people that mess with me 🙏
     
  • @solewest (23 h)
    You earned that number with your talent 🙌 @adrianscustoms
     
  • @tragik1993 (23 h)
    @adrianscustoms I feel you on that.. all these ghost followers and only 20% really fuck with me.. but congrats brotha!!!
     
  • @esplana_pride 👍🙏
     
  • Show more comments
     
 

2014-10-30 16:35:28

Advertisement: