English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

ZEGARMISTRZ ŚWIATŁA 💨 @kolorowyksiaze

ZEGARMISTRZ ŚWIATŁA 💨 kolorowyksiaze
 

😘

😘

1561 11

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-26 12:35:40

😀😀😀

😀😀😀

1544 19

Filter: Normal

Comment
  • @bartix1998 (3 dni)
    Gdzie mogę to dostać ??
     
  • @kolorowyksiaze (3 dni)
    Fanpage kolorowyksiaze info @fizzykam @bartix1998
     
  • @upalina99 (3 dni)
    Do kiedy można zamawiać?
     
  • @nie_sztuczny (3 dni)
    Dla mnie
     
  • @balazs_rak (3 dni)
    @kolorowyksiaze dla mnie jedna
     
  • Show more comments
     
 

2014-08-25 18:03:21

👗👗👗👗👗haha, ale jestem wypoczęty 😂 #torun

👗👗👗👗👗haha, ale jestem wypoczęty 😂 #torun

1348 15

Filter: Normal

Comment
Tags
 

2014-08-25 11:29:09

Dzieciacku

Dzieciacku

1543 13

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-24 13:17:52

Plyte mozna juz zamawiać pod linkiem http://23youngwear.com/glowna/13-kolorowy-ksiaze-zegarmistrz-swiatla.html #zegarmistrz

Plyte mozna juz zamawiać pod linkiem http://23youngwear.com/glowna/13-kolorowy-ksiaze-zegarmistrz-swiatla.html #zegarmistrz

1339 19

Filter: Normal

Comment
  • @thefosterka (6 dni)
    Przesyłka w cenie? hahah
     
  • @frix0n (6 dni)
    kupilbym ale boje sie ze nie dojdzie jak wlepki, szkoda siana. w trifonie jest i bangla czesto. starczy.
     
  • @vrbvz (6 dni)
    zamówione :v płyty od poniedziałku wysyłane czy jak?
     
  • @osheajs (6 dni)
    co to za efekt zdjęcia? @kolorowyksiaze
     
  • @valedrina (6 dni)
    @frix0n przepraszam przepraszam zajmowalam sie wysylaniem wlepek i dochodzily wiec wtf
     
  • Show more comments
     
 

2014-08-22 18:59:56

Maczugaaa

Maczugaaa

1880 25

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-21 22:18:00

"wolny" 😘💥

"wolny" 😘💥

1753 24

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-19 13:54:10

Snapchat kolorowyksiaze #zegarmistrz #niedlugo #fizyki 🔫💰💰💰💰💰💰💰💰💰

Snapchat kolorowyksiaze #zegarmistrz #niedlugo #fizyki 🔫💰💰💰💰💰💰💰💰💰

1814 22

Filter: Normal

Comment
  • @alicjarog (14 dni)
    Oczy takie upaloneeee
     
  • @youngwear23 (14 dni)
    Bluza props! 😀
     
  • @weedgrinch (14 dni)
    ^😂
     
  • @poprostu_pandzia (14 dni)
    Stary co się z Tobą dzieje? Robiłeś vlogi, zajebiste vlogi! Czemu odpuscileś? Pokaż klasę abstrachujom a nie zjarana mordę! Wzorowali i inspirowali sie Tb a schowałeś głowę w piach, do roboty bo potrafisz!
     
  • @kolorowyksiaze (14 dni)
    Zwyczajnie mi sie nie chce, nie jara mnie to, nie kręci, nie mam tak jak kiedys. Nie bede robił nic na sile, gdy poczuje znow to samo co troche czasu temu to Nagram film ktory znow kazdy bedzie udostępniał. Potrafię tak - juz to pokazałem, ale teraz mi sie nie chce ;))) 🔫😀
     
  • Show more comments
     
 

2014-08-14 11:41:40

🙋

🙋

1595 5

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-09 16:05:35

😎 snapchat @kolorowyksiaze

😎 snapchat @kolorowyksiaze

1837 12

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-08 17:15:56

😋

😋

1351 13

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-08 10:06:10

Nad morze 🙏

Nad morze 🙏

2170 45

Filter: Normal

Comment
People who like this
 

2014-08-06 18:04:00

😂

😂

752 12

Filter: Vesper

Comment
 

2014-08-03 01:00:09

🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺

🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺

1603 15

Filter: Normal

Comment
 

2014-07-29 00:43:03

Zmora 😂

Zmora 😂

1495 9

Filter: Normal

Comment
 

2014-07-20 22:44:08

snapchat @kolorowyksiaze 😃 tsy sekundy i znikas

snapchat @kolorowyksiaze 😃 tsy sekundy i znikas

901 4

Filter: Normal

Comment
 

2014-07-18 18:53:13

😘 #piekne

😘 #piekne

2366 18

Filter: Normal

Comment
  • @swagonniallerr (46 dni)
    ja pierdole, idioci wszędzie
     
  • @mrrafchu (46 dni)
    To juz chyba wlasny gust i wybor czy anorektyczka czy chodzaca nadwaga.
     
  • @mr.shawket (46 dni)
    200kg+ <3
     
  • @gelvk (39 dni)
    Ma Twoja dziewczyna ig? @kolorowyksiaze
     
  • @kolorowyksiaze (39 dni)
    @gelvk nie ma
     
  • Show more comments
     
Tags
 

2014-07-13 20:35:43

Tripuje z rybą @fifson_x #torun 🐠

Tripuje z rybą @fifson_x #torun 🐠

1697 4

Filter: Normal

Comment
  • @bruniacz (46 dni)
    Do kiedy siedzicie?
     
  • @hxllie___ (46 dni)
    Zajebiste
     
  • @karosiero (46 dni)
    @bruniacz ty byś do wwa wpadł lepiej
     
  • @bruniacz (46 dni)
    @karosiero 21ego wbijam
     
Tags
 

2014-07-13 13:06:41

Czego nie wymyślą 😂

Czego nie wymyślą 😂

1203 16

Filter: Normal

Comment
  • @brakmislow (48 dni)
    Do mnie tez przychodzily takie wiadomosci... masakra
     
  • @mrrafchu (48 dni)
    Podaj numer ksiaze ! I tak prywatnosci na dlugo nie zachowa, przy tych ofertach.
     
  • @bolekskrok (48 dni)
    Buhahahhahahaahahhahahahahahaha
     
  • @szokiusz (48 dni)
    Śmiechłem
     
  • @weraxa8 (48 dni)
    @mrrafchu przecież jest na górze :)
     
  • Show more comments
     
People who like this
 

2014-07-11 14:19:49

😂👏👀😜

😂👏👀😜

1686 9

Filter: Normal

Comment
 

2014-07-09 17:59:14

☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️snapchat : kolorowyksiaze #:)

☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️snapchat : kolorowyksiaze #:)

1664 7

Filter: Normal

Comment
People who like this
 

2014-07-06 15:06:57

#zegarmistrz #swiatla

#zegarmistrz #swiatla

1755 18

Filter: Normal

Comment
  • @jurgov (54 dni)
    Wujek fester
     
  • @chvn3la (54 dni)
    Ujebany jak dzika szyszka widzie. Dobrze w chuj!! ;)
     
  • @frix0n (54 dni)
    to by bylo fajne na okladke nowego tejpu w sumie
     
  • @ciniosz (54 dni)
    Co to za data?
     
  • @perperson (53 dni)
    @ciniosz bodajze data urodzenia matki
     
  • Show more comments
     
 

2014-07-05 23:05:12

#ksiestwo #kolorowyksiaze #fifson @fifson_ @kolorowyksiaze @mevocainworks 😀🍁😜

#ksiestwo #kolorowyksiaze #fifson @fifson_ @kolorowyksiaze @mevocainworks 😀🍁😜

1744 10

Filter: Normal

Comment
 

2014-07-05 21:31:51

😍😍😍 #kolorowyksiaze #piekne #ksiestwo http://youtu.be/9GIlYKonTyM

😍😍😍 #kolorowyksiaze #piekne #ksiestwo  http://youtu.be/9GIlYKonTyM

1551 11

Filter: Normal

Comment
 

2014-07-01 20:50:04

:))))))))) #wcalejpolsce

:))))))))) #wcalejpolsce

2633 27

Filter: Normal

Comment
People who like this
 

2014-06-29 15:26:53

Warszawa 🚗

Warszawa 🚗

1762 10

Filter: Normal

Comment
 

2014-06-29 10:49:50

😀🍇

😀🍇

2183 25

Filter: Normal

Comment
  • @ca_poom (62 dni)
    Jaki szpan ja pierdole. Lubie twoje filmy, ale podniecasz sie tym jak dziecko.
     
  • @youngwear23 (62 dni)
    👑👑👑👑
     
  • @piotralke69 (62 dni)
    zbakacje :)
     
  • @iammichael11 (62 dni)
    Gimby bawio😂
     
  • @miffasia (62 dni)
    Jakby jego obchodzilo to co mowicie już dawno by przestał dodawać takie zdjecia, najlepiej wstawić 4677 zdjęć jedzenia XD
     
  • Show more comments
     
 

2014-06-27 17:25:04

Advertisement: