English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

Kayla♡ @kaylind17

Kayla♡ kaylind17
  • bio: Kayla 💁. 23. Pharmacy💊. Cocktail 🍸. Sleepy 😴. Butt Selfie Queen 🍑📷👑.
  • number of photos: 480
  • followed by: 194
 

Happy 5th birthday to my favorite #LittleBear!!! This picture is from night I brought her home. #HappyBirthday #5YearsOld #MyFavoritePersonIsADog #SorryJon #Sophie #GSD #LittleLove

Happy 5th birthday to my favorite #LittleBear!!! This picture is from night I brought her home. #HappyBirthday #5YearsOld #MyFavoritePersonIsADog #SorryJon #Sophie #GSD #LittleLove

6 0

Filter: Normal

 
People who like this
 

2015-04-17 18:15:09

This one didn't make Facebook for a reason. #WhatTheFuckAmILookingAt?! #AtLeastJonIsStillCute

This one didn't make Facebook for a reason. #WhatTheFuckAmILookingAt?! #AtLeastJonIsStillCute

12 2

Filter: Aden

Comment
  • You look like taniesha when she seats me a terrible table . My phone autocorrected her name a million times.
     
  • @kaylind17 (4 dni)
    @matthewstephen44 hahaha!!
     
 

2015-04-15 04:07:57

My favorite girl taking a nap.

My favorite girl taking a nap.

5 1

Filter: Ludwig

Comment
  • @kaylind17 (6 dni)
    #Sophie #GSD #GermanShepherdDog #ILoveHer #AlmostFiveYearsOld
     
 

2015-04-13 04:15:26

#NationalSiblingDay #Latergram #LastSunday #Easter

#NationalSiblingDay #Latergram #LastSunday #Easter

6 0

Filter: Ludwig

 
 

2015-04-11 07:18:57

Omg.... #LOL

Omg.... #LOL

11 9

Filter: Ludwig

Comment
  • @kaylind17 (14 dni)
    @gaylordkelley @clari.rod OMG whyyyy?! Last night was cray... Haha and yes, yes she did, Susan!! That's why I chose this picture. LOLOL!
     
  • @clari.rod (14 dni)
    KK! I need this picture in my life so if you could send it to me that would be great 😌😂
     
  • @kaylind17 (14 dni)
    @clari.rod the pics/video you put on snapchat were WAY cuter!! Do you have them?? 😂😂😂
     
  • @mochi_butt (14 dni)
    Lol @kaylind17 you finally got that purse! 👜💋
     
  • @kaylind17 (13 dni)
    @mochi_butt yesss!! I miss you, pretty girl! I hope you're doing well! 💕😄
     
  • Show more comments
     
Tags
 

2015-04-05 10:45:25

#ScotchShelf #ColonelEHTaylor #Scapa #Lagavulin #CaolIla #Laphroaig #Bowmore #Ardbeg #Yamazaki #TXWhiskey #PortCharlotte

#ScotchShelf #ColonelEHTaylor #Scapa #Lagavulin #CaolIla #Laphroaig #Bowmore #Ardbeg #Yamazaki #TXWhiskey #PortCharlotte

28 3

Filter: Slumber

Comment
  • @stormeystorms (19 dni)
    You added more to the collection!
     
  • @delectablewines (19 dni)
    great shot cheers
     
  • @kaylind17 (19 dni)
    @stormeystorms I DID!! Talk about a productive day off. LOL @delectablewines thank you! Cheers!
     
 

2015-03-31 02:25:18

Check out the new #loaner. #MamaLike #Camaro #CanIKeepIt?! #Please??????

Check out the new #loaner. #MamaLike #Camaro #CanIKeepIt?! #Please??????

13 4

Filter: Ludwig

Comment
  • @stopduhmerkin (19 dni)
    Nice!
     
  • @kaylind17 (19 dni)
    @stopduhmerkin soooo tempted to trade my car in. Haha
     
  • @stopduhmerkin (19 dni)
    @kaylind17 do it! Thats a nice looking car. I wouldnt mind having one lol
     
  • @kaylind17 (19 dni)
    @stopduhmerkin you and me both!
     
 

2015-03-30 19:59:59

We wrecked shop at the bookstore. #Textbooks #Anatomy #Pathophysiology #BusinessLaw #investmentAnalysis #PriceTheory

We wrecked shop at the bookstore. #Textbooks #Anatomy #Pathophysiology #BusinessLaw #investmentAnalysis #PriceTheory

10 0

Filter: Ludwig

 
 

2015-03-29 23:31:27

Everything must bloom, and die.

Everything must bloom, and die.

11 0

Filter: Nashville

 
People who like this
 

2015-03-27 15:18:54

New phone.

New phone.

11 3

Filter: Ludwig

Comment
  • @kaylind17 (27 dni)
    #SamsungGalaxyNoteEdge #Samsung #NoteEdge #AllWhiteErrthang
     
  • @haileypunahele (26 dni)
    That phone is bigger than your face
     
  • @kaylind17 (26 dni)
    @haileypunahele don't hate
     
 

2015-03-23 16:20:52

The collection is coming right along. Finally!!

The collection is coming right along. Finally!!

13 1

Filter: Perpetua

Comment
  • @kaylind17 (30 dni)
    #Scapa #SingleMaltScotchWhisky #Whisky #Orkney #Scotch
     
 

2015-03-19 19:16:58

#LifeAdvice #Truth #WordsToLiveBy

#LifeAdvice #Truth #WordsToLiveBy

7 0

Filter: Lo-fi

 
 

2015-03-11 00:30:27

Finally. #PappyVanWinkle23 #PappyWanWinkle

Finally. #PappyVanWinkle23 #PappyWanWinkle

7 2

Filter: Normal

Comment
 

2015-03-06 03:57:57

Well damn. #IAmAMonster... even though I just want to love them until they're a part of me. LOL

Well damn. #IAmAMonster... even though I just want to love them until they're a part of me. LOL

5 3

Filter: X-Pro II

Comment
  • @chrisbarrera72 (46 dni)
    That's just creepy.
     
  • @matthewstephen44 (46 dni)
    I always want to squeeze you until your eyes pop out because you're so damn cute
     
  • @kaylind17 (46 dni)
    @chrisbarrera72 right?! @matthewstephen44 haha aww!! Thanks boo! LOL you too
     
 

2015-03-04 13:49:33

I'm not four, I just eat like I am.

I'm not four, I just eat like I am.

1 4

Filter: Ludwig

Comment
  • @kaylind17 (48 dni)
    #LimePerrier #Pickles #Turkey #DillDip #BabyCarrots #ColbyJackCheese #JalapenoEdamame #TimeToGetSummerFit #LoseWeight
     
  • @the_spartan_god (43 dni)
    Rabbit food!!
     
  • @kaylind17 (43 dni)
    @the_spartan_god you know I like to eat! This way I can eat as often as I want and not get too fat. LOL!
     
  • @the_spartan_god (43 dni)
    Teach me!!!!!! B
     
People who like this
 

2015-03-02 06:47:23

Welcome to the family, guys.

Welcome to the family, guys.

17 1

Filter: Rise

Comment
  • @kaylind17 (58 dni)
    #Yamazaki12Year #ColonelEHTaylor #JapaneseWhisky #KentuckyBourbon #Whisky #Whiskey #GetDownWithBrown
     
 

2015-02-19 20:58:15

Lingerie time!!

Lingerie time!!

5 1

Filter: Hefe

Comment
  • @kaylind17 (68 dni)
    #Trousseau #Lingerie #Boutique #Shop #TreatYourself
     
 

2015-02-09 23:00:46

It's been far too long 😍

It's been far too long 😍

15 1

Filter: Crema

Comment
  • @kaylind17 (76 dni)
    #PaschallBar #Denton #Love #HiddenGem
     
 

2015-02-02 05:20:00

Game time strategy ... 😂

Game time strategy ... 😂

7 1

Filter: Mayfair

Comment
  • @wmlmt (29 dni)
    I'm undefeated
     
 

2015-02-01 22:25:13

Shout out to the asshole that used that small meteor to break my window last night. Hope you have fun with my red lipstick and eyeshadow primers, ya prick.

Shout out to the asshole that used that small meteor to break my window last night. Hope you have fun with my red lipstick and eyeshadow primers, ya prick.

10 13

Filter: Ludwig

Comment
  • @jrcurtis22 (86 dni)
    💋
     
  • @lilia_anna (85 dni)
    Wtf what's going on with ur luck lately? Smh
     
  • @lilia_anna (85 dni)
    hopefully this is the end of it 😊 positive vibes to u
     
  • @kaylind17 (85 dni)
    @lilia_anna I have no idea!! But I'm always looking on the bright side. :)
     
  • @lilia_anna (85 dni)
    Yes! & kick ass in the process! 💓
     
  • Show more comments
     
 

2015-01-22 16:53:31

Advertisement: