English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

Raphe valdez @raphee_v

Raphe valdez raphee_v
  • bio: 12-12-12 πŸ’• @moniggaa___ 🚲🚲Bmx, πŸŽ₯πŸŽ₯filming, and πŸ“·πŸ“·photography is life. Stay different. πŸ’―πŸ’―
  • number of photos: 128
  • followed by: 988
 

We balled today. Good game. πŸ’―πŸˆ

We balled today. Good game. πŸ’―πŸˆ

173 8

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-12 03:27:22

Fresh pick up. Beach theme Janoskis. #Nike #janoski #styleNOTswag

Fresh pick up. Beach theme Janoskis. #Nike #janoski #styleNOTswag

166 20

Filter: Normal

Comment
  • @shayne_fredricks (13 dni)
    β€οΈπŸ’€πŸ”₯
     
  • @raphee_v (13 dni)
    Dammit 😐 @hector_vausee
     
  • @mikeyyy16 (13 dni)
    I like those 😱
     
  • @chelseykerstina (12 dni)
    You have the nicest shoes πŸ˜’
     
  • @raphee_v (12 dni)
    Thanks 😏😊 @chelseykerstina
     
  • Show more comments
     
 

2014-09-04 05:40:36

#wcw she's seriously flawless. She's mine. Back off thirsty niggas. πŸ˜‹πŸ˜˜

#wcw she's seriously flawless. She's mine. Back off thirsty niggas. πŸ˜‹πŸ˜˜

161 15

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-28 04:38:47

Selfie Sunday from last night. #ss #sexycamera @usversusthem

Selfie Sunday from last night. #ss #sexycamera @usversusthem

150 9

Filter: Normal

Comment
  • @cyfreeride (23 dni)
    Shirt game is on point πŸ‘ŒπŸ™Œ
     
  • @raphee_v (23 dni)
    😌😏 @cyfreeride
     
  • @_k1ng_ken_ (14 dni)
    No Homo RATE~1,000,000,000πŸ˜‚ GRADE~A+++ you the nigga
     
  • @raphee_v (14 dni)
    😏😏😏 @_k1ng_ken_
     
  • Tbh you n your gf are freakin adorable but I hope all is well with you both n wish you both the best
     
  • Show more comments
     
 

2014-08-25 04:04:28

Sick film trip today. #NITF @austinntayylor @iusedtomakeoutwithmedussa @760skate_kid @steezortiz84

Sick film trip today. #NITF @austinntayylor @iusedtomakeoutwithmedussa @760skate_kid @steezortiz84

100 10

Filter: Clarendon

Comment
  • @dgmbmx (24 dni)
    Ooo crispy fisheye
     
  • @isvvc760 (24 dni)
    What bar size u ride ?
     
  • @dgmbmx (24 dni)
    @isvvc760 9s hopefully haha
     
  • @raphee_v (24 dni)
    8.8 or 9 lol @isvvc760 @dgmbmx
     
  • @dgmbmx (24 dni)
    What camera is that?
     
  • Show more comments
     
Tags
 

2014-08-24 06:20:08

Some oldies. Miss riding man...my whips suck πŸ˜‚ #bmx #onsomeshit #thecomeup #fiending

Some oldies. Miss riding man...my whips suck πŸ˜‚ #bmx #onsomeshit #thecomeup #fiending

132 24

Filter: Ashby

Comment
 

2014-08-11 04:52:25

One of the best days this whole summer. Got to meet some of the best bikers and filmers in the game. Thanks again for everything guys. @reynoldsfiend @colinlikewhat @tony_ennis @kevinconners

One of the best days this whole summer. Got to meet some of the best bikers and filmers in the game. Thanks again for everything guys. @reynoldsfiend @colinlikewhat @tony_ennis @kevinconners

136 9

Filter: Normal

Comment
  • @raphee_v (38 dni)
    By king @isvvc760
     
  • @isvvc760 (38 dni)
    Lucky ass
     
  • @haunsstaffne (38 dni)
    😳😳😳😳
     
  • @thecolorclear (38 dni)
    Jealous as all hell right now
     
  • @isvvc760 (38 dni)
    I met them in esco this year it was pretty sick ! @reynoldsfiend
     
  • Show more comments
     
 

2014-08-10 03:26:58

New shoes. #janoski #Nike

New shoes. #janoski #Nike

161 19

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-05 05:34:40

EVERYONE PLEASE stay on the lookout for my bike! It was stolen yesterday off mission and canyon! If you have any info hit me up! Please repost this to spread the word! P.S.-Dear bike thief, I hope your knee hurts like a bitch from my freecoaster. And hope you eat it cause I don't have brakes! 😊

EVERYONE PLEASE stay on the lookout for my bike! It was stolen yesterday off mission and canyon! If you have any info hit me up! Please repost this to spread the word!

P.S.-Dear bike thief, I hope your knee hurts like a bitch from my freecoaster. And hope you eat it cause I don't have brakes! 😊

137 26

Filter: Normal

Comment
  • @mostdopejerm (50 dni)
    That ps part πŸ˜­πŸ˜­πŸ™
     
  • @jaistrizzy21_ (49 dni)
    Barspin babe β€οΈπŸ˜πŸ’―πŸ™ŒπŸš²
     
  • @raphee_v (49 dni)
    πŸ˜‚πŸ˜‚ @21_flyzone
     
  • @amayacathcart (48 dni)
    Thank you for the tag , means a lot !
     
  • @raphee_v (48 dni)
    No problem 😁 @amayacathcart
     
  • Show more comments
     
 

2014-07-27 04:32:03

EVERYONE PLEASE BE ON THE LOOKOUT FOR MY BIKE. IT JUST GOT STOLEN. IF YOU SEE SOMEONE WITH IT TAKE FLIGHT.

EVERYONE PLEASE BE ON THE LOOKOUT FOR MY BIKE.  IT JUST GOT STOLEN. IF YOU SEE SOMEONE WITH IT TAKE FLIGHT.

140 38

Filter: Normal

Comment
  • @lorrayne12_31 (53 dni)
    Dude my friend Larry's bike was stolen too
     
  • @raphee_v (53 dni)
    Damn... @lorrayne12_31
     
  • @jazmin1o (53 dni)
    tbh your so chill c: you and your girlfriend are so cute c; hope to see ya at school c:
     
  • @raphee_v (53 dni)
    Aww thanks! @jazmin1o
     
  • @abstract76oh (52 dni)
    I'll keep my eyes open bro, I'm in the valley a lot. But im sorry man.
     
  • Show more comments
     
 

2014-07-26 01:28:01

Got some new stuff from @omegabicycleshop new @theshadowconspiracy captive forks and for sticker. @strangerbmx snapback and a @volumebikes poster of shredder @demarcuspaul

Got some new stuff from @omegabicycleshop new @theshadowconspiracy captive forks and for sticker. @strangerbmx snapback and a @volumebikes poster of shredder @demarcuspaul

114 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-07-08 06:22:32

Jibs from today. Almost hit the kid with red shoes twice... Video credits @mario0_ogarcia #bmx #freecoaster #combos

Jibs from today. Almost hit the kid with red shoes twice... Video credits @mario0_ogarcia #bmx #freecoaster #combos

148 18

Filter: Normal

Comment
  • @eurospex (96 dni)
    You should of been like outta my way, haha a great Ludacris sing comes to mind LOL 😁
     
  • @raphee_v (96 dni)
    Haha πŸ˜‚πŸ˜‚ @eurospex
     
  • @todd_valstad (68 dni)
    Aye that kid with the red shoes is meπŸ˜‚πŸ˜‚
     
  • @raphee_v (68 dni)
    Lolol πŸ˜‚πŸ˜‚ @todd_valstad
     
  • @romel_t (67 dni)
    @todd_valstad silly red shoes, give those back to Ronald Mcdonald!πŸ—½
     
  • Show more comments
     
 

2014-06-12 06:57:23

Got my Kobes last night. Straight fire. πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘ŠπŸ’’ #GoldEdition #sneakernews #shoeGame πŸ‘Œ

Got my Kobes last night. Straight fire. πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘ŠπŸ’’ #GoldEdition #sneakernews #shoeGame πŸ‘Œ

128 43

Filter: Normal

Comment
 

2014-06-12 02:36:13

Few clips. Old and new. πŸš²πŸ“Ή #bmx #freecoaster #rare #onsomeshit #thecomeup

Few clips. Old and new. πŸš²πŸ“Ή #bmx #freecoaster #rare #onsomeshit #thecomeup

138 31

Filter: Normal

Comment
 

2014-05-30 04:25:17

Lil t-bog action today. πŸ“·: @campbell9588 #bmx #nofilter #oss #thecomeup #photography

Lil t-bog action today. πŸ“·: @campbell9588  #bmx #nofilter #oss #thecomeup #photography

167 17

Filter: Normal

Comment
  • @raphee_v (132 dni)
    #onsomeshit
     
  • @raphee_v (99 dni)
    Aww thanks 😊😊😊 @highhdro
     
  • @izzy_belle_ (88 dni)
    Tbh- omg you are so amazing! You are always cracking jokes and I'm glad I got to meet you this year. Thank you for all the laughs and being there that day I was crying. Keep in touch (:
     
  • @raphee_v (88 dni)
    I try to be funny 😊 @izzy_belle_
     
  • @izzy_belle_ (88 dni)
    Well you always have me laughing when you do πŸ˜‹
     
  • Show more comments
     
 

2014-05-07 05:58:31

Cruising around last week. πŸ“· @haunsstaffne #selfiesunday #ss #bmx #beach #go pro

Cruising around last week. πŸ“· @haunsstaffne  #selfiesunday #ss #bmx #beach #go pro

159 28

Filter: Normal

Comment
  • @raphee_v (65 dni)
    Aww Hmu on snapchat or whatever 😊 @alexismartenuk
     
  • @moniggaa__ (57 dni)
    Nice face
     
  • @raphee_v (57 dni)
    Lol you're mean creeper 😜😘 @moniggaa__
     
  • @moniggaa__ (57 dni)
    Aight
     
  • @shayne_fredricks (56 dni)
    I hate you
     
  • Show more comments
     
 

2014-05-05 02:29:36

#bestpedalsever @shawn_mac_ @fitbikeco

#bestpedalsever @shawn_mac_ @fitbikeco

86 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-04-30 18:45:09

Out camping this fine evening. Missing da baee... #camping #photography #citylights

Out camping this fine evening. Missing da baee... #camping #photography #citylights

141 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-04-26 06:13:06

180 from the other day. πŸ“·: @haunsstaffne edit: @moniggaa__ #ss #selfiesunday #bmx #rareonBothendsOftheLENS

180 from the other day. πŸ“·: @haunsstaffne  edit: @moniggaa__  #ss #selfiesunday #bmx #rareonBothendsOftheLENS

142 3

Filter: Normal

Comment
  • @_trentrivera_ (89 dni)
    Tbh bro your my dude I love you haha hum so we can chill with the homies
     
  • @raphee_v (89 dni)
    Yess nigga...You have a kik? @_trentrivera_
     
  • @shayne_fredricks (56 dni)
    I hate you
     
 

2014-04-14 01:44:16

Putting in that work for an edit...coming at cha soon. πŸ“·: @haunsstaffne #selfiesunday #ss #bmx

Putting in that work for an edit...coming at cha soon. πŸ“·: @haunsstaffne #selfiesunday #ss #bmx

180 31

Filter: Normal

Comment
  • @raphee_v (94 dni)
    I know I saw you the other day πŸ˜‚ @calixterio__
     
  • Do u live by there or what?
     
  • @raphee_v (94 dni)
    No I live by buddy Todd!! @calixterio__
     
  • @raphee_v (65 dni)
    Thanks @saavaa.nnaahh
     
  • Rate:1263846 ~ date:you're taken 😀 ~ tbh:you da homie. I stopped hunting for the pussy... Now I'm hunting for a white bmx with no brakes. ~ text:yaaasssss ~ we should: kick it
     
  • Show more comments
     
 

2014-04-07 02:15:28

Little sesh with my dude. @haunsstaffne #bmx #sunset #rare #rareonBothendsOftheLENS

Little sesh with my dude. @haunsstaffne #bmx #sunset #rare #rareonBothendsOftheLENS

135 18

Filter: Maven

Comment
  • @raphee_v (165 dni)
    #thecomeup #oss #onsomeshit
     
  • @ft.meadows (164 dni)
    My niqqqaah why yu so fhucxcxkin Khuute daaawg thas my question lmaao ?πŸ˜‹πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸ˜­πŸ’―πŸ˜ @raphee_v
     
  • @raphee_v (164 dni)
    Haha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜˜ Idk!! @papi_chulo_760
     
  • @ft.meadows (164 dni)
    Lmaaao love ya bro πŸ˜‹πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­ @raphee_v
     
  • @raphee_v (164 dni)
    Love you too! Lol πŸ’•πŸ’•πŸ’• @papi_chulo_760
     
  • Show more comments
     
 

2014-04-05 03:28:15

I'm loving my new @usversusthem jacket. #photography #bmx

I'm loving my new @usversusthem jacket. #photography #bmx

128 12

Filter: Normal

Comment
  • @raphee_v (166 dni)
    No problem and thanks lol @jailen21pau
     
  • @pimpdaddymarlene (145 dni)
    Tbh, your pictures are so sick dude
     
  • @raphee_v (145 dni)
    Haha thanks 😊😊😊 @marlenee__cx
     
  • @_nelley__ (67 dni)
    Tbh: ur wierd. Jk ur super funny cute and sweet! U nd monica are sooo cute 😊
     
  • @raphee_v (67 dni)
    Aww thanks 😊 it's Monika btw lol πŸ˜‚ @_nelley__
     
  • Show more comments
     
 

2014-04-02 05:01:05

So stoked right now. Shout out to my sister @lolly_kayy for getting me this!! #timetoFILM #sector9

So stoked right now. Shout out to my sister @lolly_kayy for getting me this!! #timetoFILM #sector9

136 14

Filter: Normal

Comment
  • @raphee_v (175 dni)
    Cause I have no ride. @gabesteeze
     
  • @hayes__88 (175 dni)
    Where is alga?
     
  • @raphee_v (175 dni)
    Deep cbad. @ty_hayes187
     
  • @gabesteeze (175 dni)
    I'm out already I didn't know u weren't @haunsstaffne ..... @ty_hayes187 text me if u want to go it's not far
     
  • @nick_dean_cleary_ (175 dni)
    Dope ass board dude!
     
  • Show more comments
     
 

2014-03-26 04:28:02

Happy Birthday to my beautiful girlfriend!!! She's soo old now. I wish I could have spent today with her...anyways love you babe!! #16 #cougar

Happy Birthday to my beautiful girlfriend!!! She's soo old now. I wish I could have spent today with her...anyways love you babe!! #16 #cougar

153 2

Filter: Normal

Comment
  • @raphee_v (185 dni)
    #doublePost
     
  • @moniggaa__ (185 dni)
    Thanks babe I'll be home tomorrow around 1 ish LOVE YOU @raphee_v
     
People who like this
 

2014-03-16 04:32:34

Went snowboarding today. #snowboarding #photography

Went snowboarding today. #snowboarding #photography

154 11

Filter: Normal

Comment
  • @raphee_v (177 dni)
    Haha :) thanks @chey_chey_16_
     
  • @original_lord2 (169 dni)
    Tbh: You are the bro, you are really chill. Wish you the best.
     
  • @raphee_v (169 dni)
    Thanks man!! @original_lord2
     
  • @moniggaa__ (122 dni)
    Tbh you're my boyfriend
     
  • @raphee_v (122 dni)
    Shortest tbh ever . @moniggaa__
     
  • Show more comments
     
 

2014-03-16 03:20:44

She's seriously perfect. Happy 15 months babe. I love you! #wcw

She's seriously perfect. Happy 15 months babe. I love you! #wcw

177 11

Filter: Normal

Comment
  • @osidelife (188 dni)
    Congratulations you guys!!! I wish you two the best!! ^0^ @raphee_v @moniggaa__
     
  • @raphee_v (188 dni)
    Thanks man :) @osidelife
     
  • @nick_dean_cleary_ (188 dni)
    Congratulations Man!!
     
  • @raphee_v (188 dni)
    Thanks dude!!! @nick_dean_cleary_
     
  • @moniggaa__ (187 dni)
    This feels like it was such a long time ago
     
  • Show more comments
     
Tags
 

2014-03-13 05:33:20

Advertisement: