English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

Sara @misfit_1981

Sara misfit_1981
  • bio: Italy.Crazy๐Ÿ˜œSexy๐Ÿ˜ปCool๐Ÿ˜. Team Insane.No F**ks given. Training is life.Aspiring NASM CPT๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธAir Force Vet๐Ÿ‘Š๐Ÿ™…Motivation&Sarcasm with a twisted humor
  • number of photos: 327
  • followed by: 546
 

#HumpDay #Wednesday #getyourfreakon #imhereallday Happy Hump Day IG Fitfam!!!

#HumpDay #Wednesday #getyourfreakon #imhereallday Happy Hump Day IG Fitfam!!!

22 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-20 11:08:13

#realtalk #truth #dailystruggles #thestruggleisreal #beastmode #swolemates #lifemates #keeper #wifey #motivation #movefoward #progress If she gets you going, she's a good one.

#realtalk #truth #dailystruggles #thestruggleisreal #beastmode #swolemates #lifemates #keeper #wifey #motivation #movefoward #progress If she gets you going, she's a good one.

25 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-16 00:27:20

#Repost from @instafitfanatics #thestruggleisreal Damn Ducks...

#Repost from @instafitfanatics #thestruggleisreal Damn Ducks...

14 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-16 00:14:36

#Repost from @george.vas #thestruggleisreal #wtf #dontlookatme Nutten to see over here...

#Repost from @george.vas #thestruggleisreal #wtf #dontlookatme Nutten to see over here...

7 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-16 00:11:40

#Repost from @tessietwig #thestruggleisreal #help #fatkidproblems Don't mind me, I'm over here like "Where the Ice Cream At?????"

#Repost from @tessietwig #thestruggleisreal #help #fatkidproblems Don't mind me, I'm over here like "Where the Ice Cream At?????"

8 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-16 00:09:18

#love #dogs #pitbulls #mybaby #lapdog #unconditional #sweet #happy #joy This is my big giant lapdog. He's so sweet and gentle, but definitely is my protector! He follows me from room to room and lays at my feet and asks for nothing but love in return. To know the live of a dog is to know the greatest love of all.

#love #dogs #pitbulls #mybaby #lapdog #unconditional #sweet #happy #joy This is my big giant lapdog. He's so sweet and gentle, but definitely is my protector! He follows me from room to room and lays at my feet and asks for nothing but love in return. To know the live of a dog is to know the greatest love of all.

20 3

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-15 23:37:01

#Repost from @gracie_fitness #sexy #menwithmuscles #menwithink #menwithbeards #gatdamn #yesplease Sooo.... Yes.

#Repost from @gracie_fitness #sexy #menwithmuscles #menwithink #menwithbeards #gatdamn #yesplease Sooo.... Yes.

9 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-14 12:47:21

#Repost from @rosita0622 All these girls getting WCW's am I'm just like "lemme get dat cake.."!!! #WCW #swag #swornenemy #cake #fatkidproblems #sorrynotsorry

#Repost from @rosita0622 All these girls getting WCW's am I'm just like "lemme get dat cake.."!!! #WCW #swag #swornenemy #cake #fatkidproblems #sorrynotsorry

17 3

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-14 12:37:43

#Repost from @rashidas_training_nutrition #realtalk #truth #sexy #swole #beastmode #beastchic #girlswholift #girlswithink #girlswithmuscles #fitchic #fitlife #aboutdatlife #gainz #gohard #nopainnogain Too much to you is another day on my grind for me.

#Repost from @rashidas_training_nutrition #realtalk #truth #sexy #swole #beastmode #beastchic #girlswholift #girlswithink #girlswithmuscles #fitchic #fitlife #aboutdatlife #gainz #gohard #nopainnogain Too much to you is another day on my grind for me.

19 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-14 09:28:08

#legday #legsareburnin #imonfire #thestruggleisreal #fitlife #fitfam #beastmode #gainz #muscles #swole #cantwalk Soooo.... Yep... My legs are dead...

#legday #legsareburnin #imonfire #thestruggleisreal #fitlife #fitfam #beastmode #gainz #muscles #swole #cantwalk Soooo.... Yep... My legs are dead...

23 4

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-13 22:46:36

#legday #beastmode #gainzzz #fitness #healthy #fitlife #fitfam That look when you gotta walk to your car after leg day...

#legday #beastmode #gainzzz #fitness #healthy #fitlife #fitfam That look when you gotta walk to your car after leg day...

15 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-13 19:08:36

#FML #swornenemy #guilt #damn #glutton #thestruggleisreal

#FML #swornenemy #guilt #damn #glutton #thestruggleisreal

18 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-13 18:55:20

#Repost from @rashidas_training_nutrition #realtalk #truth #bustedbiscuits #fatkidproblems #gymrat #workhard #beastmode #gainzzz

#Repost from @rashidas_training_nutrition #realtalk #truth #bustedbiscuits #fatkidproblems #gymrat #workhard #beastmode #gainzzz

26 3

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-13 09:40:08

#gainzzz #mylife #food #eattogrow #fatkidproblems #protein #greens Eggwhites, prosciutto, and spinach make one HELLUVA protein packed meal!!

#gainzzz #mylife #food #eattogrow #fatkidproblems #protein #greens Eggwhites, prosciutto, and spinach make one HELLUVA protein packed meal!!

24 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-13 09:21:23

#gainzzz #eattogrow #cleaneating #healthy #fitlife #fitness #mealprep Its about that life. Gotta eat to grow, and eat clean to grow the right way. McCormicks Rotisserie Chicken Seasoning can turn a boring chicken and brown rice/green bean meal into something good any day so get with it!!!

#gainzzz #eattogrow #cleaneating #healthy #fitlife #fitness #mealprep Its about that life. Gotta eat to grow, and eat clean to grow the right way. McCormicks Rotisserie Chicken Seasoning can turn a boring chicken and brown rice/green bean meal into something good any day so get with it!!!

35 17

Filter: Normal

Comment
  • Yes. Because you're not as cute as RieLy. (Hey! I'm getting better!!! Btw, did you mail my 50th cars out yet? Hmm? Didja? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚)
     
  • *card*
     
  • @misfit_1981 (9 dni)
    Pfffft... You're lucky I remember that shit!!! Tony had to remind me (unfortunately) that I had another one of those fuckerz this year... @autumnsunoriginals
     
  • Hahaha!!! I'm the same way usually. But I'm actually sort of celebrating this year... not my birthday itself of course, but that I've remained jail free for over half a century!!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘
     
  • @misfit_1981 (9 dni)
    Lol!!!! That's cuz they haven't caught you yet... @autumnsunoriginals We know the truth. It's out there.
     
  • Show more comments
     
 

2014-08-12 12:30:48

#girlsnightout #birthdaydinner #italy #friends #goodtimes #101reasonswhyiloveitalia I love this place and I never want to leave!!!!

#girlsnightout #birthdaydinner #italy #friends #goodtimes #101reasonswhyiloveitalia I love this place and I never want to leave!!!!

21 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-12 10:59:42

#beauty #beachbody #beastmode #fitfam #fitlife #fitlife #fitchicks #girlswithmuscles #girlswholift #healthy #gainzzz #keepgrinding #push #workhard

#beauty #beachbody #beastmode #fitfam #fitlife #fitlife #fitchicks #girlswithmuscles #girlswholift #healthy #gainzzz #keepgrinding #push #workhard

39 5

Filter: Normal

Comment
  • @n.r.fitness (10 dni)
    Yessir ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ฏ
     
  • @a_brand_new_u (10 dni)
    Thanks for sharing:)
     
  • @misfit_1981 (10 dni)
    Thanks for checking out my page!!! @a_brand_new_u
     
  • @rdmartin27 (10 dni)
    Hey great page come check me out also at @kineticlinking thekineticlink.com
     
  • @jaejamal24 (9 dni)
    ๐Ÿ‘
     
People who like this
 

2014-08-10 20:27:42

#Repost @jigsaw3west #beastmode #fitfam #workhard #stayonthatgrind #thestruggleisreal nothing great ever comes without a hefty price tag. When you feel like giving up, ask yourself: "do I want a Rolls Royce or Toyota body?"...

#Repost @jigsaw3west #beastmode #fitfam #workhard #stayonthatgrind #thestruggleisreal nothing great ever comes without a hefty price tag. When you feel like giving up, ask yourself: "do I want a Rolls Royce or Toyota body?"...

13 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-10 19:41:08

#beauty #beastmode #fitfam #fitness #fitlife #girlswholift #girlswithmuscles #teamnoexcuse #thisismygame #thestruggleisreal #dontquit #push #movefoward #keepgrinding Your body is only going to become what you force it to be. Quitting doesn't get you anywhere.

#beauty #beastmode #fitfam #fitness #fitlife #girlswholift #girlswithmuscles #teamnoexcuse #thisismygame #thestruggleisreal #dontquit #push #movefoward #keepgrinding Your body is only going to become what you force it to be. Quitting doesn't get you anywhere.

28 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-10 19:34:33

#beastmode #fitfam #fitlife #fitchicks #girlswholift #ilift #motivation #healthy #igfam #teamNoExcuse It's up to you to get your body moving. No one will do it for you.

#beastmode #fitfam #fitlife #fitchicks #girlswholift #ilift #motivation #healthy #igfam #teamNoExcuse It's up to you to get your body moving. No one will do it for you.

21 0

Filter: Normal

 
 

2014-08-10 19:31:55

Advertisement: