English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

Dale Madden @dieseldale

Dale Madden dieseldale
  • bio: ๐Ÿ’€Live Boldly. Push Yourself. Never Settle.๐Ÿ˜ˆ
  • number of photos: 32
  • followed by: 627
 

Just some street jibs by my Grandmas house... #bmx #streetbmx #cultcrew #cultshit #nwbmx #ridaz

Just some street jibs by my Grandmas house... #bmx #streetbmx #cultcrew #cultshit #nwbmx #ridaz

118 8

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-20 01:04:40

Homecoming 2k14 ๐Ÿ˜Šโค๏ธ๐Ÿ˜‚

Homecoming 2k14 ๐Ÿ˜Šโค๏ธ๐Ÿ˜‚

139 21

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-16 19:04:30

wcw ๐Ÿ˜šโค๏ธ

wcw ๐Ÿ˜šโค๏ธ

127 4

Filter: Normal

Comment
  • @oyc13 (5 dni)
    Thxxx๐Ÿ˜Š๐Ÿ’•๐Ÿ˜˜
     
  • @omg_gabs253 (5 dni)
    U never f***ing listen - @kenna_85
     
  • @dieseldale (5 dni)
    Sorry. @omg_gabs253
     
  • @natamirfaiz (5 dni)
    whoops.......slay*๐Ÿ˜‰
     
 

2014-10-15 19:12:18

Just a little fun ๐ŸŽฅ- @michael_skates666 #bmx #cultcrew #cultshit #ridaz

Just a little fun ๐ŸŽฅ- @michael_skates666 #bmx #cultcrew #cultshit #ridaz

155 8

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-15 03:18:23

Some stuff I threw together๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚โค๏ธ @oyc13 #cultcrew #cultshit #chillsnotskills #nwbmx #bmx #bikeislife #ridaz

Some stuff I threw together๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚โค๏ธ @oyc13 #cultcrew #cultshit #chillsnotskills #nwbmx #bmx #bikeislife #ridaz

138 6

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-10 22:23:04

Old clips... ๐ŸŽฅ- @philip_schmidt1 @cadensaterdal #cultcrew #cultshit #chillsnotskills #nwbmx #bmx #killin #bikeislife

Old clips... ๐ŸŽฅ- @philip_schmidt1 @cadensaterdal #cultcrew #cultshit #chillsnotskills #nwbmx #bmx #killin #bikeislife

143 9

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-06 01:58:41

Fun times at the trails with the guys the other day ๐ŸŽฅ- @philip_schmidt1 #ridaz #nwbmx #cultcrew #cultshit #chillsnotskills #tacomabmx #bmx #bikeislife

Fun times at the trails with the guys the other day ๐ŸŽฅ- @philip_schmidt1 #ridaz #nwbmx #cultcrew #cultshit #chillsnotskills #tacomabmx #bmx #bikeislife

140 14

Filter: Normal

Comment
  • @dieseldale (19 dni)
    Yea dude @codey_kirkland_bmx if your in Tacoma forsure
     
  • Ok cool
     
  • @nostemsallowed (19 dni)
    Nigga. How You Not Gonna Tell Me Bout Some Shit Like This. I Hope You Know I'm In The Works Of Something A Little Like The Shire..
     
  • @dieseldale (19 dni)
    @nostemsallowed lol my bad bruh
     
  • @_above.n.beyond_ (18 dni)
    I like bio๐Ÿ˜„
     
  • Show more comments
     
 

2014-09-30 22:45:00

Fun sesh at gig harbor with @mr.harts this morning! #bmx #parkrat #cultcrew #cultshit #pegs #ridaz #chillsnotskills @chase_hawk @systemglitchnyc

Fun sesh at gig harbor with @mr.harts this morning! #bmx #parkrat #cultcrew #cultshit #pegs #ridaz #chillsnotskills @chase_hawk @systemglitchnyc

139 15

Filter: Normal

Comment
  • @dieseldale (23 dni)
    Lol thank you @honkytonkndirtflirtn88
     
  • Sorry...it's an aunt's job to embarrass her nephews...outta luuuv! Lol! You rock, kid! Go Gators!
     
  • @nostemsallowed (19 dni)
    @dannycrelling He Almost Cased Like You.... But OA Different Jump
     
  • @dannycrelling (19 dni)
    @nostemsallowed mines was on a back jump transfer to quarter ,I don't case either ,got my bar stuck in my pocket.
     
  • @nostemsallowed (19 dni)
    I Swear You Cased A Little? Oh Well. Shot Coulda Went Bad. @dannycrelling
     
  • Show more comments
     
 

2014-09-27 22:27:33

Snap me: dale_madden #gatornation #selfie #selfiesaregay

Snap me: dale_madden #gatornation #selfie #selfiesaregay

137 16

Filter: Normal

Comment
  • @alexandria_star_ (24 dni)
    That's good though ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜„
     
  • @trinity.lyn (18 dni)
    Rate||9
     
  • @dieseldale (18 dni)
    Thanks (: @trinity.lyn
     
  • @oyc13 (13 dni)
    Tbh// dale your the best. You make me feel like I'm the prettiest and happiest girl on earth and idk what I'd do without you in my life. You have a great personality and you a cutie(: But fr you won't step up your game๐Ÿ˜‚โค
     
  • @dieseldale (13 dni)
    @oyc13 thxxx ๐Ÿ˜‚ I'm gonna in a minute ๐Ÿ˜โค๏ธ
     
  • Show more comments
     
 

2014-09-27 04:58:01

Went to the lumberyard yesterday, learned Barspins kinda lol, 360 lookbacks, and Backflips! #ridaz #nwbmx #bmx @lumberyardmtb #cultcrew #cultshit #wilsonhighschool ๐ŸŽฅ- @cadensaterdal @philip_schmidt1

Went to the lumberyard yesterday, learned Barspins kinda lol, 360 lookbacks, and Backflips! #ridaz #nwbmx #bmx @lumberyardmtb #cultcrew #cultshit #wilsonhighschool ๐ŸŽฅ- @cadensaterdal @philip_schmidt1

155 31

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-21 19:03:22

#tbt @xaviarjonas ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #throwback #6thgrade #swag #we #were #killin #it

#tbt @xaviarjonas ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #throwback #6thgrade #swag #we #were #killin #it

110 6

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-19 04:12:06

Couple clips filmed by @cadensaterdal and @philip_schmidt1 yesterday! #bmx #ridaz #quarterpipe #pegs #vertbmx #streetbmx #nwbmx #nwridaz #cultshit #cultcrew #subrosasaves #fullcab #flat3 @systemglitchnyc

Couple clips filmed by @cadensaterdal and @philip_schmidt1 yesterday! #bmx #ridaz #quarterpipe #pegs #vertbmx #streetbmx #nwbmx #nwridaz #cultshit #cultcrew #subrosasaves #fullcab #flat3 @systemglitchnyc

125 5

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-14 02:11:53

I miss maui so much... #bmx #maui #ridaz #swag #squad #nwbmx #cultshit #cultcrew #tacomabmx #tags4likes #wilsonhighschool #pnw #freshman @systemglitchnyc

I miss maui so much... #bmx #maui #ridaz #swag #squad #nwbmx #cultshit #cultcrew #tacomabmx #tags4likes #wilsonhighschool #pnw #freshman @systemglitchnyc

122 11

Filter: Dogpatch

Comment
 

2014-09-07 02:30:30

Quick sesh after the first day of high school, it was pretty chill I guess ๐Ÿ“ท- @isaiahpettis #wallride #bmx #ridaz #wilsonhighschool #freshman #tacomabmx #nwbmx #swag #lmao @systemglitchnyc

Quick sesh after the first day of high school, it was pretty chill I guess ๐Ÿ“ท- @isaiahpettis #wallride #bmx #ridaz #wilsonhighschool #freshman #tacomabmx #nwbmx #swag #lmao @systemglitchnyc

124 33

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-04 03:08:44

Fun day at lahaina with Kava #ridaz #bmx #maui #mauibmx #cultshit #chillsnotskills #fun #eclatx @systemglitchnyc

Fun day at lahaina with Kava #ridaz #bmx #maui #mauibmx #cultshit #chillsnotskills #fun #eclatx @systemglitchnyc

127 7

Filter: Normal

Comment
  • @ur_boiii_yahmez (56 dni)
    How long u stayin in Maui?
     
  • @dieseldale (56 dni)
    @ur_boiii_yahmez until Thursday the 28th
     
  • @ur_boiii_yahmez (56 dni)
    Cool.
     
  • @dieseldale (56 dni)
    @spencerbass I went to lahaina today! Locals were beefin with me and my friend lol
     
  • @spencerbass (56 dni)
    Haha at least you got to ride it
     
  • Show more comments
     
 

2014-08-26 00:57:27

Maui has been really great! I've met so many great people including @spencerbass still got a week in Maui and can't wait to see what happens next!!! #ridaz #bmx #mauibmx #hawaiibmx #fun #pegs #fiendbmx #swag @systemglitchnyc

Maui has been really great! I've met so many great people including @spencerbass still got a week in Maui and can't wait to see what happens next!!! #ridaz #bmx #mauibmx #hawaiibmx #fun #pegs #fiendbmx #swag @systemglitchnyc

118 5

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-22 06:22:11

Enjoying Maui a ton! Super stoked I got to meet and ride with @spencerbass yesterday! #mauibmx #bikelife #bmx #squad #streetbmx #verdebmx #fiendbmx #protec #primobmx #maderabmx #808bmx #253bmx #nwbmx #fun @natamirfaiz @systemglitchnyc

Enjoying Maui a ton! Super stoked I got to meet and ride with @spencerbass yesterday! #mauibmx #bikelife #bmx #squad #streetbmx #verdebmx #fiendbmx #protec #primobmx #maderabmx #808bmx #253bmx #nwbmx #fun @natamirfaiz @systemglitchnyc

129 16

Filter: Sutro

Comment
  • @dieseldale (47 dni)
    Lol wow. @xaviarjonas Wilson is a ton better than LCA
     
  • @xaviarjonas (47 dni)
    Did you see Brendan's sister ? @dieseldale
     
  • @dieseldale (47 dni)
    No lol @xaviarjonas I'm like cool soooo lol jk
     
  • @dieseldale (47 dni)
    Dude @xaviarjonas me u Isaiah Brenden and Whitman and Joey all need to go to Buffalo Wild Wings lol
     
  • @xaviarjonas (47 dni)
    It would be right
     
  • Show more comments
     
 

2014-08-17 07:48:22

Air out pic from @philip_schmidt1 and I's 7:30 am sesh haha it felt good to get out early tho #ridaz #maderabmx #nike #like #swag #school #streetbmx #sundaybmx #aaronross #animalbmx #airouts #hipsbmx #nwbmx #tactown #tacomabmx #premiumbmx #profilebmx #unitedbmx #s#eclatx #yolo #bmx #verdebmx #cultbmx #crazykid #cultshit #cultcrew @systemglitchnyc

Air out pic from @philip_schmidt1 and I's 7:30 am sesh haha it felt good to get out early tho #ridaz #maderabmx #nike #like #swag #school #streetbmx #sundaybmx #aaronross #animalbmx #airouts #hipsbmx #nwbmx #tactown #tacomabmx #premiumbmx #profilebmx #unitedbmx #s#eclatx #yolo #bmx #verdebmx #cultbmx #crazykid #cultshit #cultcrew @systemglitchnyc

120 9

Filter: Mayfair

Comment
  • @dieseldale (74 dni)
    @tonyneyer damn thanks man! I appreciate it!
     
  • @systemglitchnyc (74 dni)
    @dieseldale I told you had wings sheesh bro lol!
     
  • @dieseldale (74 dni)
    @systemglitchnyc haha thanks bro! Just learnin how to fly, can only get higher from here๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Œ
     
  • @systemglitchnyc (74 dni)
    @dieseldale anytime and that's what I like to hear. Only movint up from here. Quick update, one more week till I start printing :).
     
  • @dieseldale (74 dni)
    @systemglitchnyc ooohhhh I am SOOO STOKED for the new designs and hats etc. be sure to hit up my email with some ideas and product info!
     
  • Show more comments
     
 

2014-08-07 20:42:45

Clips from last weekend with @cadensaterdal and @cats_and_bicycles ft. Caden's little bro ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #ridaz #like #profilebmx #maderabmx #cultcrew #cultshit #cultbmx #aaronross #nike #bmx #eclatx #tacomabmx #tactown #verdebmx #oss #onsomeshit #odysseybmx #fitbmx #premiumbmx #crazykid #rail #railbmx #mason #middle #school #swag #streetbmx #sundaybmx #animalbmx @systemglitchnyc

Clips from last weekend with @cadensaterdal and @cats_and_bicycles ft. Caden's little bro ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #ridaz #like #profilebmx #maderabmx #cultcrew #cultshit #cultbmx #aaronross #nike #bmx #eclatx #tacomabmx #tactown #verdebmx #oss #onsomeshit #odysseybmx #fitbmx #premiumbmx #crazykid #rail #railbmx #mason #middle #school  #swag #streetbmx #sundaybmx #animalbmx @systemglitchnyc

107 10

Filter: Normal

Comment
  • @cadensaterdal (75 dni)
    Yeah ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚when Jim came out omg ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
     
  • @dieseldale (75 dni)
    Lol. @cadensaterdal remember I couldn't stop laughing๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ dude I was dyin
     
  • @cadensaterdal (75 dni)
    Yeah you got us in trouble ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Jim was pissed ๐Ÿ˜‚
     
  • @dieseldale (75 dni)
    @cadensaterdal hella worth it tho ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜‚
     
  • @cadensaterdal (75 dni)
    Yeah๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œgood times ๐Ÿ‘Œ
     
  • Show more comments
     
People who like this
 

2014-08-07 06:08:45

Great day of riding with @cadensaterdal and @cats_and_bicycles finally got redemption on the railhop at UPS @dannycrelling @wrilee #ridaz #railhop #swag #streetbmx #sundaybmx #bmx #maderabmx #like #cultshit #cultcrew #verdebmx #animalbmx #profilebmx #oss #onsomeshit #odyesseybmx #yolo #tacomabmx

Great day of riding with @cadensaterdal and @cats_and_bicycles finally got redemption on the railhop at UPS @dannycrelling @wrilee #ridaz #railhop #swag #streetbmx #sundaybmx #bmx #maderabmx #like #cultshit #cultcrew #verdebmx #animalbmx #profilebmx #oss #onsomeshit #odyesseybmx #yolo #tacomabmx

109 5

Filter: Normal

Comment
  • @dannycrelling (77 dni)
    So sketchy lookin the way you hopped it but good shit dude!
     
  • @dieseldale (77 dni)
    Haha ik man thanks, I can't hop it like you did, I just gotta huck it haha @dannycrelling
     
  • @mele_253 (77 dni)
    Eyyy i live over there
     
  • @dieseldale (77 dni)
    @systemglitchnyc
     
  • @systemglitchnyc (76 dni)
    Wicked jump bro!!!! Keep it up, wooo
     
 

2014-08-05 02:05:49

Super fun day riding Seattle with @wrilee @nostemsallowed and Anthony (no Instagram) #ridaz #rydaz #pegs #lzbmx #yolo #swag #summer #streetbmx #sundaybmx #strangerbmx #seattlebmx #nwbmx #madras #maderabmx #bmx #bikelife #cultshit #verdebmx #aaronross #unitedbmx #eclatx #wilsonhighschool

Super fun day riding Seattle with @wrilee @nostemsallowed and Anthony (no Instagram) #ridaz #rydaz #pegs #lzbmx #yolo #swag #summer #streetbmx #sundaybmx #strangerbmx #seattlebmx #nwbmx #madras #maderabmx #bmx #bikelife #cultshit #verdebmx #aaronross #unitedbmx #eclatx #wilsonhighschool

79 8

Filter: Normal

Comment
  • @dieseldale (100 dni)
    Film cred ๐ŸŽฅ @wrilee @nostemsallowed
     
  • @wrilee (100 dni)
    Oh dude. Sick nollie
     
  • @thecameronn (100 dni)
    You sponsored?
     
  • @dieseldale (100 dni)
    @thecameronn nothing big, a small clothing company. But trying to be haha
     
  • @bmx_eddie (79 dni)
    @dieseldale what are you sponcerd by
     
  • Show more comments
     
 

2014-07-12 21:49:49

#TBT to 1st grade with @cadensaterdal @allison_253 @alexandria_star_ @oink.oink.olivia #td4w #tags4likes #throwback #ridaz #bmx #cultshit #swag #summer #freshman #axo

#TBT to 1st grade with @cadensaterdal @allison_253 @alexandria_star_ @oink.oink.olivia #td4w #tags4likes #throwback #ridaz #bmx #cultshit #swag #summer #freshman #axo

76 17

Filter: Normal

Comment
 

2014-07-10 20:19:46

Air out pic from last night! ๐ŸŽฅ- @wrilee #ridaz #rydaz #td4w #tags4likes #thestreetseries #tacomabmx #yolo #unitedbmx #pegs #lzbmx #kandleparkbmx #hawktires #froth #freshman #demolition #swag #summer #streetbmx #sundaybmx #strangerbmx #axo #axogear #aaronross #maderabmx #nwbmx #bmx #cultshit #verdebmx @systemglitchnyc

Air out pic from last night! ๐ŸŽฅ- @wrilee #ridaz #rydaz #td4w #tags4likes #thestreetseries #tacomabmx #yolo #unitedbmx #pegs #lzbmx #kandleparkbmx #hawktires #froth #freshman #demolition #swag #summer #streetbmx #sundaybmx #strangerbmx #axo #axogear #aaronross #maderabmx #nwbmx #bmx #cultshit #verdebmx @systemglitchnyc

73 7

Filter: X-Pro II

Comment
 

2014-06-28 20:14:35

Did my first roof drop today! Super stoked I actually did it! ๐Ÿ“น- @isaiahpettis #swag #maderabmx #markitbmx #bmx #streetbmx #systemglitch #pegs #airouts @systemglitchnyc #clothing #cultshit #chillsnotskills #nwbmx #yolo #real #ridaz #roofdrop #dope

Did my first roof drop today! Super stoked I actually did it! ๐Ÿ“น- @isaiahpettis #swag #maderabmx #markitbmx #bmx #streetbmx #systemglitch #pegs #airouts @systemglitchnyc #clothing #cultshit #chillsnotskills #nwbmx #yolo #real #ridaz #roofdrop #dope

90 35

Filter: Normal

Comment
  • @nostemsallowed (122 dni)
    @dieseldale Well Obviously Their Pussies And You're Definately Better Than Then Lmao
     
  • @dieseldale (122 dni)
    @nostemsallowed haha thanks man! We gotta ride some street this weekend. I miss riding street haha
     
  • @nostemsallowed (122 dni)
    I Found A Sick Spot By My Girlfriends
     
  • @dieseldale (122 dni)
    @nostemsallowed ah for real? That's sick! I'll hit u up real quick.
     
  • @dannycrelling (118 dni)
    Gettin good bro!!!!
     
  • Show more comments
     
 

2014-06-18 21:09:33

๐Ÿ”ฅAir out pic from a couple days ago.๐Ÿ”ฅ Wish I could ride! #ridaz #bmx #butter #airouts #pegs #professasteezy #tabletop #tabesforbabes #td4w #tacomabmx #tags4likes #maderabmx #markitbmx #clippin #clothing #chillsnotskills #cultshit #vans #verdebmx

๐Ÿ”ฅAir out pic from a couple days ago.๐Ÿ”ฅ Wish I could ride! #ridaz #bmx #butter #airouts #pegs #professasteezy #tabletop #tabesforbabes #td4w #tacomabmx #tags4likes #maderabmx #markitbmx #clippin #clothing #chillsnotskills #cultshit #vans #verdebmx

71 2

Filter: Valencia

Comment
  • @nando_dias (136 dni)
    ๐Ÿ”๐Ÿ”๐Ÿ”๐Ÿ”๐Ÿ”
     
  • @khloshizzle (136 dni)
    Tbh idk u tbh ur cute tbh HMU tbh byee
     
 

2014-06-07 04:55:02

More clips๐ŸŽฅ from the sesh with @hartcruzsanta #swag #sundaybmx #systemglitch #ridaz #td4w #tacomabmx #nike #nwbmx #pegs #maderabmx #markitbmx #clippin #clothing #chillsnotskills #dope

More clips๐ŸŽฅ from the sesh with @hartcruzsanta #swag #sundaybmx #systemglitch #ridaz #td4w #tacomabmx #nike #nwbmx #pegs #maderabmx #markitbmx #clippin #clothing #chillsnotskills #dope

65 3

Filter: Normal

Comment
  • @dieseldale (141 dni)
    @systemglitchnyc
     
  • @wrilee (141 dni)
    Steezy ass whip. And nice nosey
     
  • @dieseldale (141 dni)
    Thanks bro! @wrilee
     
 

2014-06-02 03:11:02

Super fun sesh today!!! ๐Ÿ“น @hartcruzsant #swag #ridaz #sundaybmx #systemglitch #pegs #underarmour #maderabmx #markitbmx #nike #nwbmx #bmx #butter #clothing #chillsnotskills #td4w #clippin

Super fun sesh today!!! ๐Ÿ“น @hartcruzsant #swag #ridaz #sundaybmx #systemglitch #pegs #underarmour #maderabmx #markitbmx #nike #nwbmx #bmx #butter #clothing #chillsnotskills #td4w #clippin

75 6

Filter: Normal

Comment
  • @dieseldale (141 dni)
    @systemglitchnyc
     
  • @wrilee (141 dni)
    Ya dude. 3 the drop
     
  • @dieseldale (141 dni)
    Ik, I was gonna but I wimped out ๐Ÿ˜• @wrilee
     
  • @wrilee (141 dni)
    It's way more fun to 3 drops. You don't have to pull so hard. You can just enjoy them lol
     
  • @systemglitchnyc (139 dni)
    Woo, I'm glad to see your journey and growth. Those hops are getting serious!
     
  • Show more comments
     
People who like this
 

2014-06-02 02:53:59

Super fun sesh with the bro @cadensaterdal Today! #ridaz #swag #smile #sundaybmx #systemglitch #seattlebmxscene #pegs #petestrack #maderabmx #markitbmx #nike #nwbmx #butter #bmx #bmxfight #clothing #chillsnotskills @systemglitchnyc #td4w #trailsbmx #dirtjumps #dirtmulisha #dope

Super fun sesh with the bro @cadensaterdal Today! #ridaz #swag #smile #sundaybmx #systemglitch #seattlebmxscene #pegs #petestrack #maderabmx #markitbmx #nike #nwbmx #butter #bmx #bmxfight #clothing #chillsnotskills @systemglitchnyc #td4w #trailsbmx #dirtjumps #dirtmulisha #dope

74 6

Filter: Normal

Comment
 

2014-05-25 00:11:30

Don't let the fear of striking out hold you back. -Babe Ruth #win #baseball #hit #5-5 #25-3 #chillsnotskills #swag #underarmour #nike #baberuth #quote ๐Ÿ“ทPhot Cred: @__allie__24

Don't let the fear of striking out hold you back. -Babe Ruth #win #baseball #hit #5-5 #25-3 #chillsnotskills #swag #underarmour #nike #baberuth #quote ๐Ÿ“ทPhot Cred: @__allie__24

60 6

Filter: Lo-fi

Comment
 

2014-05-20 03:10:39

Advertisement: