English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

Dale Madden @dieseldale

Dale Madden dieseldale
 

all I smoke is loud so I can't hear a thang๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ’จ

all I smoke is loud so I can't hear a thang๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ’จ

125 12

Filter: Normal

Comment
  • @_marlliieee (32 dni)
    gayy
     
  • @tamizaca88 (32 dni)
    Tell me this is photoshopped๐Ÿ˜จ....kinda sorta none if my biz, but kinda sorta is...all cuz i just love you tons!!๐Ÿ’–๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™
     
  • @katlyn.madden (15 dni)
    ^^^๐Ÿ˜ด๐Ÿ™๐Ÿผ
     
  • @joyal253 (15 dni)
    Hahahahahahha @dieseldale member me
     
  • @dieseldale (15 dni)
    Not really lol @joyal253
     
  • Show more comments
     
 

2015-07-28 19:48:07

๐ŸŒ…๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

๐ŸŒ…๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

140 4

Filter: Normal

Comment
 

2015-07-02 18:44:01

lucky to have homies

lucky to have homies

114 9

Filter: Lark

Comment
 

2015-06-11 04:33:37

๐Ÿ’€๐Ÿ’จ

๐Ÿ’€๐Ÿ’จ

119 2

Filter: Lark

Comment
  • @ashleydawson13 (30 dni)
    tbh// I think you know my brother and if you do then you're prolly hella chill and funny
     
  • @dieseldale (30 dni)
    Yee Ryan's the homie, thanks @ashleydawson13
     
 

2015-05-31 05:56:28

Bunz squad #Rams

Bunz squad #Rams

136 3

Filter: Ludwig

Comment
  • @s3a10 (154 dni)
    You still riding
     
  • @dieseldale (154 dni)
    Every now & again @s3a10
     
  • @nostemsallowed (150 dni)
    @s3a10 Actually, I Think @dieseldale Has Given Up BMX.... Makes Me Sad I Never See The Bloke Riding Anymore....
     
Tags
 

2015-03-28 19:56:22

Good times at windell's with the birthday boy @cadensaterdal and @turtle_turnt_420 but I got a concussion too lol #nwbmx

Good times at windell's with the birthday boy @cadensaterdal and @turtle_turnt_420 but I got a concussion too lol #nwbmx

168 13

Filter: Normal

Comment
  • @dieseldale (216 dni)
    I was thinking about it @alex.boyes
     
  • @caden_saterdal (216 dni)
    Hella fun bro ๐Ÿ‘gotta do it again soon
     
  • @dieseldale (216 dni)
    Fr @cadensaterdal
     
  • @natamirfaiz (216 dni)
    so fucking funny feel better
     
  • @dieseldale (216 dni)
    Thanks nat @natamirfaiz
     
  • Show more comments
     
Tags
 

2015-01-26 03:21:08

2014 was one fun year. I gotta say, I sure miss the people I went to life Christian with. I miss football and baseball everyday. But things change, we all split up, I'm at Wilson, some of you guys are at bellarmine, and a few of you stayed behind at LCA. We all started new chapters and started doing new things. I think a part of that is good, but I still miss everything about last year non the less. I wish we could all go back to football or baseball season. I miss all of you and hope all of you succeed in whatever you choose to pursue. The summer changed a lot of things. I met so many awesome dudes and learned so many new things, and I want to thank all the guys I rode with this summer, it's been real. For everyone I've met and got to know at Wilson or along the way, it's been fun so far and I look forward to 2015 with y'all. Happy New Years. Sorry if I didn't tag you.

2014 was one fun year. I gotta say, I sure miss the people I went to life Christian with. I miss football and baseball everyday. But things change, we all split up, I'm at Wilson, some of you guys are at bellarmine, and a few of you stayed behind at LCA. We all started new chapters and started doing new things. I think a part of that is good, but I still miss everything about last year non the less. I wish we could all go back to football or baseball season. I miss all of you and hope all of you succeed in whatever you choose to pursue. The summer changed a lot of things. I met so many awesome dudes and learned so many new things, and I want to thank all the guys I rode with this summer, it's been real. For everyone I've met and got to know at Wilson or along the way, it's been fun so far and I look forward to 2015 with y'all. Happy New Years.  Sorry if I didn't tag you.

178 25

Filter: Normal

Comment
People who like this
 

2015-01-01 02:28:32

Throwback to 8th grade gamedaysโšพ๏ธ miss it like crazy.

Throwback to 8th grade gamedaysโšพ๏ธ miss it like crazy.

160 10

Filter: Normal

Comment
 

2014-12-05 01:32:11

Big line at @burlingtonbikepark ๐ŸŽฅ- @cadensaterdal @mr.harts #nwbmx

Big line at @burlingtonbikepark ๐ŸŽฅ- @cadensaterdal @mr.harts #nwbmx

196 15

Filter: Helena

Comment
Tags
 

2014-12-01 01:23:37

Street jibs at @burlingtonbikepark ๐ŸŽฅ- @cadensaterdal @mr.harts #nwbmx

Street jibs at @burlingtonbikepark ๐ŸŽฅ- @cadensaterdal @mr.harts #nwbmx

182 3

Filter: Normal

Comment
  • @john___moore (273 dni)
    Narley brahโœŠโœŠ
     
  • @caden_saterdal (273 dni)
    Nice tire ride bro ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ
     
  • @joeyjuhass8 (273 dni)
    Tbh: you're pretty good at riding, keep it up๐Ÿ‘
     
Tags
 

2014-11-30 07:04:54

Halloween was cool.

Halloween was cool.

146 22

Filter: Normal

Comment
People who like this
 

2014-11-01 16:19:00

Missing maui... #KavaWeWillReUnite @customcabinetsmaui

Missing maui... #KavaWeWillReUnite  @customcabinetsmaui

143 15

Filter: Normal

Comment
  • @chloecoragiulo (296 dni)
    What did he say?? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
     
  • @dieseldale (296 dni)
    He just like started shaking his head and was like "cool" ๐Ÿ˜‚ @chloecoragiulo
     
  • @chloecoragiulo (296 dni)
    Hahahah oh great! ๐Ÿ˜‚
     
  • @codey_kirkland_bmx (270 dni)
    Yo text me 253 282 1247
     
  • @nostemsallowed (270 dni)
    Yo Dale, Ask Your Parents If I Pay For Flight Can I Go With You Next Time? Yall Wouldn't Have To Pay For Shit. I Can Handle Food Drink And Flight
     
  • Show more comments
     
People who like this
 

2014-10-31 02:28:45

๐Ÿ˜”

๐Ÿ˜”

179 13

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-26 06:50:57

Swag

Swag

57 9

Filter: Normal

Comment
  • @dieseldale (841 dni)
    #swag
     
  • @joehighsmith3 (623 dni)
    Gayyyy
     
  • @baby_tee777 (360 dni)
    Love the hair
     
  • @oyc14 (349 dni)
    Tb๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
     
  • @dangg_jen (337 dni)
    Such swag..๐Ÿ™Š๐Ÿ™Š
     
  • Show more comments
     
Tags
 

2013-04-15 15:27:59

Xaviar Jonas at Safeway

Xaviar Jonas at Safeway

58 26

Filter: Mayfair

Comment
People who like this
 

2013-02-13 06:40:06