English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

Cheyenne Moyers @cheyennemoyers

Cheyenne Moyers cheyennemoyers
  • bio: 17 ChrisHaughton๐Ÿ’˜
  • number of photos: 103
  • followed by: 2298
 

New hair colorโค๐Ÿ’†

New hair colorโค๐Ÿ’†

156 14

Filter: Valencia

Comment
 

2015-01-27 22:37:24

Hi Instagram

Hi Instagram

135 3

Filter: Normal

Comment
  • @__yessi__ii (2 dni)
    I am soo jealous
     
  • @sumeyra__35 (2 dni)
    ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ฉ
     
  • @_brieebella (2 dni)
    ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป
     
 

2015-01-25 04:49:38

๐Ÿ”ž

๐Ÿ”ž

133 9

Filter: Normal

Comment
 

2015-01-25 03:15:33

#flashbackfriday๐Ÿ‘ฝ

#flashbackfriday๐Ÿ‘ฝ

167 8

Filter: Crema

Comment
 

2015-01-16 23:51:46

I love taking pictures

I love taking pictures

268 9

Filter: Normal

Comment
 

2015-01-04 05:16:08

Finally reunited with my bestfriend.๐Ÿ’ž

Finally reunited with my bestfriend.๐Ÿ’ž

134 2

Filter: Normal

Comment
  • @kassssss__ (24 dni)
    โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
     
  • @_x_malakai_x_ (23 dni)
    you are so cute chy
     
 

2015-01-03 04:01:10

#flashbackfriday/ice skating with Chris.โ„โค

#flashbackfriday/ice skating with Chris.โ„โค

234 2

Filter: Normal

Comment
 

2015-01-02 17:22:50

Cheers 2 the New Year

Cheers 2 the New Year

134 3

Filter: Normal

Comment
  • @j_baby14 (26 dni)
    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
     
  • @jade.wright (26 dni)
    ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป
     
  • @foreverflawles_ (26 dni)
    ๐Ÿ˜
     
 

2015-01-01 04:26:23

Got a matching tattoo with my mom.๐Ÿ’˜ shoutout 2 @neptunes_tattoos, he is the best!

Got a matching tattoo with my mom.๐Ÿ’˜ shoutout 2 @neptunes_tattoos, he is the best!

159 3

Filter: Normal

Comment
 

2014-12-30 23:31:11

Goodnight๐ŸŒ™

Goodnight๐ŸŒ™

252 6

Filter: Normal

Comment
 

2014-12-30 05:01:13

Best Gift I could ever receive.๐ŸŽ๐Ÿ’˜

Best Gift I could ever receive.๐ŸŽ๐Ÿ’˜

171 7

Filter: Normal

Comment
People who like this
 

2014-12-25 20:01:49

Christmas party ft. Some of the Taco Bell crew.๐Ÿ””๐Ÿ˜†

Christmas party ft. Some of the Taco Bell crew.๐Ÿ””๐Ÿ˜†

119 1

Filter: Normal

Comment
  • @kenslyallyse (36 dni)
    Stealing this๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
     
 

2014-12-22 04:38:19

My #mcm, I'm so proud of you! Your such a great person inside and out. Your part of the state champs๐Ÿˆ๐Ÿ’โค I'm so glad I get to support #10 out there every Friday night. And best believe I will be doing it again next season.๐Ÿˆ๐Ÿ˜˜ I love you & everything you do! Good job๐Ÿ’˜

My #mcm, I'm so proud of you! Your such a great person inside and out. Your part of the state champs๐Ÿˆ๐Ÿ’โค I'm so glad I get to support #10 out there every Friday night. And best believe I will be doing it again next season.๐Ÿˆ๐Ÿ˜˜ I love you & everything you do! Good job๐Ÿ’˜

288 3

Filter: Normal

Comment
Tags
 

2014-12-15 18:41:23

Representing my #10 tonight.๐Ÿˆ๐Ÿ’โค

Representing my #10 tonight.๐Ÿˆ๐Ÿ’โค

214 7

Filter: Normal

Comment
Tags
 

2014-12-12 13:27:40

#selfie๐Ÿ™ˆ

#selfie๐Ÿ™ˆ

236 11

Filter: Normal

Comment
  • @kim.268 (48 dni)
    perfectโคโคโค
     
  • @katieeebugg_ (48 dni)
    your so gorgeous๐Ÿ˜–๐Ÿ˜Š
     
  • @therealjcapo (48 dni)
    so pretty!๐Ÿ’•
     
  • @blvckarican (48 dni)
    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
     
  • @cheyennemoyers (48 dni)
    @blvckarican โค๐Ÿ˜—
     
  • Show more comments
     
Tags
 

2014-12-10 03:03:52

Literally my bestfriend as well๐Ÿ˜Š๐Ÿ™ˆ #mce

Literally my bestfriend as well๐Ÿ˜Š๐Ÿ™ˆ
#mce

224 9

Filter: Normal

Comment
Tags
 

2014-12-02 02:45:38

Couldn't be any prouder then I already am of our football team, but also my favorite football player. #10๐Ÿ’˜โค๐Ÿˆ

Couldn't be any prouder then I already am of our football team, but also my favorite football player. #10๐Ÿ’˜โค๐Ÿˆ

372 19

Filter: Normal

Comment
Tags
 

2014-11-29 04:09:11

S/o to my beautiful mom @josephinemoyers45๐Ÿ’• y'all should all follow her, she just made in IG. @josephinemoyers45 @josephinemoyers45 @josephinemoyers45 @josephinemoyers45 @josephinemoyers45

S/o to my beautiful mom @josephinemoyers45๐Ÿ’• y'all should all follow her, she just made in IG. @josephinemoyers45 @josephinemoyers45 @josephinemoyers45 @josephinemoyers45 @josephinemoyers45

135 2

Filter: Normal

Comment
  • @djsmoothmacon (55 dni)
    Twinns
     
  • @alli_elizebeth (42 dni)
    Thank you so much gorgeous for the birthday wish!! I was gonna pass you some Starbucks Sunday I think it was on the way home after work, but Idk what you liked! But we definetly have to catch up very soon! I miss you a lot!!
     
 

2014-11-28 17:42:31

#wcw

#wcw

220 10

Filter: Normal

Comment
Tags
 

2014-11-27 03:48:48

I MISSED HER SO MUCH!๐Ÿ’˜

I MISSED HER SO MUCH!๐Ÿ’˜

109 1

Filter: Valencia

Comment
  • @__woogieee (65 dni)
    I missed you too cheyenne ๐Ÿ‘ญโค๏ธ
     
 

2014-11-23 03:47:21

Her Birthday Dinner๐Ÿ‘‘

Her Birthday Dinner๐Ÿ‘‘

143 4

Filter: Valencia

Comment
 

2014-11-23 01:13:11

Throwbackthrusday๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘—

Throwbackthrusday๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘—

153 3

Filter: Normal

Comment
  • @nikkayy_nn (64 dni)
    tbh you are gorgeous like omg lol my first time talking to you was yesterday and that really wasn't even talking but you seem really sweet we should talk more
     
  • @cheyennemoyers (64 dni)
    @nikkayy_nn thankyou love! And your so sweet, we should talk more.๐Ÿ˜Š
     
  • @nikkayy_nn (64 dni)
    your welcome and awh thank you and yes we should! ๐Ÿ˜Š
     
 

2014-11-20 20:51:24

#MCM always๐Ÿ˜๐Ÿ’˜

#MCM always๐Ÿ˜๐Ÿ’˜

139 0

Filter: Normal

 
Tags
 

2014-11-18 00:36:12

I do this๐Ÿ‘‘๐Ÿ’จ๐Ÿ˜Ž

I do this๐Ÿ‘‘๐Ÿ’จ๐Ÿ˜Ž

252 10

Filter: X-Pro II

Comment
 

2014-11-09 00:40:12

๐ŸŒ™โค

๐ŸŒ™โค

157 5

Filter: Valencia

Comment
  • @kenslyallyse (84 dni)
    Yall are seriously the cutest thing ever! ๐Ÿ’œ u girl!
     
  • @cheyennemoyers (84 dni)
    Aw thankyou boo! I love you too!โค๐Ÿ˜Š
     
  • @woaahbecks (72 dni)
    Perf ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
     
  • @cheyennemoyers (72 dni)
    @woaahbecks thankyou bbyโค๐Ÿ˜Š
     
  • @woaahbecks (71 dni)
    Welcome ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜ @cheyennemoyers
     
 

2014-11-02 16:19:21

๐ŸŒธ๐ŸŒผ

๐ŸŒธ๐ŸŒผ

190 4

Filter: Valencia

Comment
  • @callmetay_ (90 dni)
    ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ™Œ
     
  • @raynnaaaa_ (79 dni)
    Tbhh : i Alwayss Thought Youuu Weree Sooo Pretty & i Love Youu & Your Bf Relationship ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘Œ๐Ÿ’•๐Ÿ‘
     
  • @cheyennemoyers (79 dni)
    Thankyou beautiful๐Ÿ˜™๐Ÿ˜Š @raynnaaaa_
     
  • @raynnaaaa_ (79 dni)
    Your Welcomeee โ™ฅ๏ธ
     
 

2014-10-29 20:45:34

NHS Advance Dance Team.โค๐ŸŽฅ๐ŸŽถ

NHS Advance Dance Team.โค๐ŸŽฅ๐ŸŽถ

251 0

Filter: Valencia

 
 

2014-10-23 20:29:59

#wcw always๐Ÿ˜

#wcw always๐Ÿ˜

146 1

Filter: Valencia

Comment
  • @kassssss__ (97 dni)
    Aww thanks love ๐Ÿ˜˜โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
     
Tags
 

2014-10-22 20:50:39

"When you hear some girl calling bae's name at the game"๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

"When you hear some girl calling bae's name at the game"๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

203 5

Filter: Normal

Comment
  • @d0pesuperstar (100 dni)
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
     
  • @jennifer_drew_0622 (100 dni)
    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
     
  • @blvckarican (100 dni)
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
     
  • @a_s_k_banana (92 dni)
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
     
  • @_blackmarilyn (58 dni)
    ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ‘๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
     
 

2014-10-19 16:34:47

Watch out!๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฒ๐Ÿ”ซ #twinday #nhsyearbook

Watch out!๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฒ๐Ÿ”ซ
#twinday #nhsyearbook

182 2

Filter: Hudson

Comment
  • @lil__miller (51 dni)
    Tbh , your blessed girl . ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ฉ & y'all are the cutest . ๐Ÿ™Œ
     
  • @cheyennemoyers (51 dni)
    Thanks bbbby๐Ÿ˜—โ˜บ @lil__miller
     
People who like this
 

2014-10-15 20:33:19

๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ

๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ

174 6

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-09 01:08:17

2 COOLโœŠ๐Ÿ’˜

2 COOLโœŠ๐Ÿ’˜

271 5

Filter: Lo-fi

Comment
  • @obey_lynnee (112 dni)
    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜y'all are perfect
     
  • @blvckarican (112 dni)
    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ญ ugh I hate you guys.
     
  • @__amber_ussery__ (112 dni)
    Perfect bitches ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ
     
  • @yeezytaughtb (108 dni)
    Baby
     
  • @king_smoovee_ (107 dni)
    Tbh u an Chris give me hope lol
     
 

2014-10-07 04:04:33

Advertisement: