English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

Brooke Anderson @baaby_gurl_

Brooke Anderson baaby_gurl_
  • bio: Single✌️ 💕The Brudie Crew💕 ~A.L~C.E~A.C❤️😍😘 D.D~D.M~💙 Bands🙌 Soccer #⃣4⃣ Badminton Dirt Bikes 😍 Drummer Longboards
  • number of photos: 37
  • followed by: 1698
 

Dean❤️ i don't know what I would do without out you man. Your the best older brother I've ever had. Love ya❤️

Dean❤️ i don't know what I would do without out you man. Your the best older brother I've ever had. Love ya❤️

17 0

Filter: Normal

 
 

2014-09-28 22:29:10

Keillon❤️

Keillon❤️

25 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-27 06:25:21

Well that's a hot face 😂 wonder what your doing back there devin😂😂 @devindaoust

Well that's a hot face 😂 wonder what your doing back there devin😂😂 @devindaoust

15 15

Filter: Normal

Comment
  • @baaby_gurl_ (3 dni)
    Well fine then it will just be , Catherine , Ayreca , Dean and I then 😏✋ @devindaoust
     
  • @devindaoust (3 dni)
    Srry and hope u guys have fun B-)
     
  • @baaby_gurl_ (3 dni)
    Come over on Sunday ? @devindaoust
     
  • @devindaoust (3 dni)
    Maybe
     
  • @baaby_gurl_ (3 dni)
    Dude you have too haha it's my birthday that day @devindaoust
     
  • Show more comments
     
 

2014-09-27 00:30:46

Throw back to the most amazing time in Ontario with Taylor❤️ really wish we took more photos😭

Throw back to the most amazing time in Ontario with Taylor❤️ really wish we took more photos😭

24 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-26 04:25:12

I honesty love you guys to death❤️ it was a blast today with our little trip to Lamont😂 we have to do it again some time soon❤️❤️

I honesty love you guys to death❤️ it was a blast today with our little trip to Lamont😂 we have to do it again some time soon❤️❤️

33 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-23 01:02:27

I kinda sorta love you ❤️😘

I kinda sorta love you ❤️😘

30 0

Filter: Normal

 
 

2014-09-18 02:14:36

~You got me holding my breath got me tongue tide. I can't lie I wanna be more then friends. It's like I'm losing my mind on the sidelines. I can't lie I wanna be more then friends💕~

~You got me holding my breath got me tongue tide. I can't lie I wanna be more then friends. It's like I'm losing my mind on the sidelines. I can't lie I wanna be more then friends💕~

68 8

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-17 01:01:33

☺️

☺️

31 9

Filter: Normal

Comment
  • @baaby_gurl_ (17 dni)
    Thanks ! @daredevil932
     
  • @daredevil932 (17 dni)
    Welcome ☺️ @baaby_gurl_
     
  • @rog676 (17 dni)
    Thirsty bugga
     
  • @agagnon_52 (17 dni)
    hooooottieee 😍💜💜
     
  • @baaby_gurl_ (17 dni)
    Who's thirstys ? The guy that commented before you ? Haha @rog676
     
  • Show more comments
     
 

2014-09-13 03:38:38

I'm missing summer already😭

I'm missing summer already😭

50 8

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-04 01:42:19

First day of grade 10 was pretty good ! Pretty excited for the school year 👌

First day of grade 10 was pretty good ! Pretty excited for the school year 👌

42 7

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-03 00:02:01

Great night with these girls❤️ couldn't have asked for a better way to spend my last night of summer❤️❤️

Great night with these girls❤️ couldn't have asked for a better way to spend my last night of summer❤️❤️

29 12

Filter: Normal

Comment
  • @candice.hall (28 dni)
    @kaotic_kaylee leave👋
     
  • @kaotic_kaylee (28 dni)
    No @candice.hall
     
  • @baaby_gurl_ (28 dni)
    Kaylee just stop .. I can post what ever I want bit deal it's a damn photo @kaotic_kaylee
     
  • @kaotic_kaylee (28 dni)
    I was just fucking saying no need to be a bitch about it
     
  • @candice.hall (28 dni)
    @kaotic_kaylee don't like it unfollow 👋
     
  • Show more comments
     
 

2014-09-01 19:58:40

Throw back to when I had brown hair😭 miss it.

Throw back to when I had brown hair😭 miss it.

51 9

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-28 19:25:31

•Caraphernelia• ~A broken-heart disease that occurs when some one leaves you but leave all of their things behind~

•Caraphernelia• ~A broken-heart disease that occurs when some one leaves you but leave all of their things behind~

39 6

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-18 23:26:41

#mcm goes to Devin😂 ladies he's single ! Go stalks his Instagram ;)

#mcm goes to Devin😂 ladies he's single ! Go stalks his Instagram ;)

31 5

Filter: Normal

Comment
  • @devindaoust (43 dni)
    Thanks Brook
     
  • @baaby_gurl_ (43 dni)
    Haha welcome ! @devindaoust
     
  • @kaotic_kaylee (42 dni)
    Cuties
     
  • @baaby_gurl_ (42 dni)
    Thanks kaylee❤️ @kaotic_kaylee
     
  • @baaby_gurl_ (39 dni)
    Tyler fuck off honestly , it's been like 3 years grow the fuck off and leave me alone. Jesus Christ. And Devin can be friends with who ever he wants ✋ @kurylow123
     
Tags
 

2014-08-18 18:17:36

~Your age doesn't define your ɱąţųŗįţƴ. Your grades don't define your įŋţęɭɭęçţ. Rumours don't define who ƴǫų ąŗę !

~Your age doesn't define your ɱąţųŗįţƴ.  Your grades don't define your  įŋţęɭɭęçţ.  Rumours don't define who ƴǫų ąŗę !

67 6

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-17 01:20:59

Taylor❤️😍

Taylor❤️😍

46 17

Filter: Normal

Comment
 

2014-08-15 06:04:53

~I wanna run away , never say goodbye. I wanna know the truth , instead of wondering why. I wanna know the answer , no more lies. I wanna shut my door and open up my mind~ •Runaway• •Linkin Park•😍

~I wanna run away , never say goodbye. I wanna know the truth , instead of wondering why. I wanna know the answer , no more lies. I wanna shut my door and open up my mind~ •Runaway• •Linkin Park•😍

49 7

Filter: Normal

Comment
  • @baaby_gurl_ (64 dni)
    #love #TagsForLikes @TagsForLikes #instagood #me #smile #follow #cute #photooftheday #tbt #followme #tagsforlikes #girl #beautiful #happy #picoftheday #instadaily #food #swag #amazing #TFLers #fashion #igers #fun #summer #instalike #bestoftheday #smile #like4like #friends #instamood
     
  • @justtt_j (64 dni)
    Can u like my most recent pic
     
  • @dianaguarderas (64 dni)
    18 likes for 18 likes ? 😄 @baaby_gurl_
     
  • @baaby_gurl_ (64 dni)
    Done @justtt_j @dianaguarderas
     
  • @agagnon_52 (64 dni)
    😍😍😍😍😍😍😍😍
     
  • Show more comments
     
 

2014-07-28 04:24:09

~I tried so hard , and got so far. But in the end it doesn't even matter. I had to fall to lose it all. But In the end it didn't even matter~ •In the End• •Linkin Park•😍🙌

~I tried so hard , and got so far. But in the end it doesn't even matter. I had to fall to lose it all. But In the end it didn't even matter~ •In the End• •Linkin Park•😍🙌

55 6

Filter: Normal

Comment
  • @gera_208 (66 dni)
    Nice!
     
  • @alex_dyky16 (65 dni)
    Why m I not in ur bio?
     
  • @baaby_gurl_ (65 dni)
    It's so hard to fit every one in there😁 but I'll try to see if I got room for you ❤️❤️ @_alohallex
     
  • @alex_dyky16 (64 dni)
    Awh chucks :)
     
  • @baaby_gurl_ (64 dni)
    There your in😘 sorry that your at the bottom there really is no order @_alohallex
     
  • Show more comments
     
 

2014-07-26 04:50:59

💕Taylor I love you to Jupiter and back because the moon not far enough 🌑❤️

💕Taylor I love you to Jupiter and back because the moon not far enough 🌑❤️

42 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-07-10 05:00:37

~There will come day when you feel like shit, and you'll want to give it up on this life and everything else. When that day comes save your self some trouble and just take a nap~

~There will come day when you feel like shit, and you'll want to give it up on this life and everything else. When that day comes save your self some trouble and just take a nap~

56 5

Filter: Normal

Comment
 

2014-06-23 05:45:46

Advertisement: