English instagram, celebrities, sporstmen, instagram on yout page

 
 

Advertisement:

@aikatakagi

aikatakagi
 

πŸ‘£

πŸ‘£

205 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-23 04:48:06

2am skype sesh about the earth 🌍🌎🌏

2am skype sesh about the earth 🌍🌎🌏

216 2

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-22 19:56:17

Spm in 12 days. Yay

Spm in 12 days. Yay

224 8

Filter: Normal

Comment
  • Good luck for ur SPM... :)
     
  • @kuroigetsu_ (2 dni)
    Wah your pimples... mou ngan tai πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
     
  • IGs in 4 days 😭 we can trade.
     
  • @debbiieeeng (2 dni)
    your pimples πŸ˜‚ don't be too stressed up
     
  • Woahhh aika woahh 😱 Sleep man ! Haha
     
  • Show more comments
     
 

2014-10-22 15:13:08

β˜ΊοΈπŸ’ž

β˜ΊοΈπŸ’ž

231 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-22 09:42:39

.

.

232 0

Filter: Inkwell

 
 

2014-10-21 06:28:28

1.46am πŸ‘»

1.46am πŸ‘»

238 10

Filter: Normal

Comment
  • @kahtsin (4 dni)
    You busy with SPM...........
     
  • @aikatakagi (4 dni)
    @kahtsin cheh no spm also we don't see each other hahaha!
     
  • @kahtsin (4 dni)
    HAHAHAHA that was an excuse πŸ˜…
     
  • @imaaffiza_ (4 dni)
    ^ HAHAHA YOU GUYS πŸ˜‚ @kahtsin
     
  • @kahtsin (4 dni)
    Hi ims we all lama tak jumpa
     
  • Show more comments
     
People who like this
 

2014-10-20 18:46:54

With my KOHrean friend (that lost one and a half toe nails) 😝 #tb #97gg

With my KOHrean friend (that lost one and a half toe nails) 😝 #tb #97gg

297 4

Filter: Normal

Comment
  • @zulhaiqal (4 dni)
    Them toe nails πŸ˜‚πŸ˜‚
     
  • @zhijun__ (4 dni)
    So faaabb
     
  • @heymunirah (4 dni)
    😍😍😍😍😍
     
  • @xianenkoh (4 dni)
    @aikatakagi hahahha KOH πŸ˜‚πŸ˜‚ THANK YOU JEPUN πŸ’©
     
Tags
 

2014-10-20 07:40:27

Don't mess with us. We have a lot of eyes πŸ‘“πŸ‘“πŸ‘“

Don't mess with us. We have a lot of eyes πŸ‘“πŸ‘“πŸ‘“

294 2

Filter: Normal

Comment
  • @xianenkoh (5 dni)
    Two bananas squatting 🍌
     
  • @moislebleu (5 dni)
    dat caption. hahahaha! πŸ˜‚πŸ‘“πŸ‘“
     
 

2014-10-19 07:31:59

πŸ˜€πŸ”«

πŸ˜€πŸ”«

274 14

Filter: Normal

Comment
  • @vanessa_kmy (5 dni)
    You suckaaa @xianenkoh
     
  • @aikatakagi (5 dni)
    @xianenkoh @vanessa_kmy πŸ˜‚
     
  • @miichellwoo (1 h)
    Hello aika your specs is nice!!!where do yo get em'?
     
  • @miichellwoo (1 h)
    You*
     
  • @aikatakagi (1 h)
    @miichellwoo it's rayban :)
     
  • Show more comments
     
 

2014-10-19 07:11:09

First day as Pres and Vice vs. the last day, today. Tq for everything da. I have a confession to make: I enjoy watching you gag when you're nervous haha it's cute! All the best for SPM! πŸ˜πŸ’›

First day as Pres and Vice vs. the last day, today. Tq for everything da. I have a confession to make: I enjoy watching you gag when you're nervous haha it's cute! All the best for SPM! πŸ˜πŸ’›

279 5

Filter: Normal

Comment
  • @weijeannnnn (7 dni)
    All the best for everything both of youu! ❀
     
  • @aidarshd (7 dni)
    WE GREW SO MUCH IN JUST 1 YEAR LOL HAHA πŸ’ž
     
  • @pavin1911 (7 dni)
    Gonna miss u guys @aidarshd @aikatakagi
     
  • @aikatakagi (7 dni)
    @aidarshd I KNOW RIGHT!! πŸ˜‚ @weijeannnnn thanks jean :) @pavin1911 well miss you too πŸ˜ŠπŸ’›
     
  • @aidarshd (6 dni)
    gonna miss u too! @pavin1911
     
 

2014-10-17 13:32:29

Wore my mom's old dress for last night's retro-themed dinner πŸ˜™ #ootn

Wore my mom's old dress for last night's retro-themed dinner πŸ˜™ #ootn

262 4

Filter: Normal

Comment
Tags
 

2014-10-17 06:01:08

Waddup Elvis πŸ˜‚πŸ‘Œ

Waddup Elvis πŸ˜‚πŸ‘Œ

239 3

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-16 17:03:08

Anak mama πŸ’•

Anak mama πŸ’•

257 3

Filter: Normal

Comment
  • @hannahhakim (8 dni)
    SAH CUTE 😭😭😭😭😭😭😭😭
     
  • @aliffross (8 dni)
    So cuteee
     
  • @izatihazwani (8 dni)
    πŸ™ˆπŸ’•
     
 

2014-10-16 16:20:05

Back from prefect's dinner! It's nice to know that I'm the Cutest Prefect 2013/2014 HAHA tqtq πŸ˜‚

Back from prefect's dinner! It's nice to know that I'm the Cutest Prefect 2013/2014 HAHA tqtq πŸ˜‚

262 6

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-16 16:17:57

How many more days to spm ah. Ah? Cannot hear

How many more days to spm ah. Ah? Cannot hear

240 4

Filter: Inkwell

Comment
 

2014-10-13 10:27:31

'Whoa wait let me fix my hair' πŸ’©

'Whoa wait let me fix my hair' πŸ’©

263 3

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-12 07:30:48

πŸ’©

πŸ’©

284 5

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-09 12:31:24

Eh? 😝 #throwback #graduation

Eh? 😝 #throwback #graduation

294 20

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-05 08:34:03

πŸ’› #throwback

πŸ’› #throwback

246 0

Filter: Normal

 
 

2014-10-03 13:13:55

TENGGA! #throwback

TENGGA! #throwback

220 1

Filter: Normal

Comment
  • @vikneesh25 (21 dni)
    @joshuaithayanathan abang hot everywhere
     
 

2014-10-03 13:08:49

31 days to SPM πŸ™Š SAY NO TO SLEEP SAY NO TO SLEEP!

31 days to SPM πŸ™Š SAY NO TO SLEEP SAY NO TO SLEEP!

215 9

Filter: Normal

Comment
 

2014-10-02 11:59:14

πŸ‘Ί

πŸ‘Ί

199 2

Filter: Normal

Comment
  • @vanessa_kmy (23 dni)
    Eyebrows πŸ˜‚
     
  • @aikatakagi (23 dni)
    @vanessa_kmy gonna keep it that way for a long time πŸ‘Œ
     
 

2014-10-01 08:22:41

Mama ❀️

Mama ❀️

279 4

Filter: Normal

Comment
  • @maddiealow (24 dni)
    Mama takagi is so pretty!! 😍😍
     
  • @huichii0403 (24 dni)
    Omg she looks so young just like the last time I saw her!
     
  • @bruce_chin (24 dni)
    You look like you're gonna eat her
     
  • @rpuvan_11 (24 dni)
    πŸ‘­πŸ‘­πŸ‘­πŸ‘­
     
 

2014-09-30 12:49:03

We be Bendahara "4"ever πŸ†πŸ’›

We be Bendahara "4"ever πŸ†πŸ’›

235 7

Filter: Normal

Comment
  • @aidarshd (24 dni)
    4 πŸ˜‚πŸ”«
     
  • @aikatakagi (24 dni)
    @aidarshd fated babe haha
     
  • @athirahjazmina (24 dni)
    Ruginyee I xstay lama sikitπŸ˜ͺ
     
  • @aikatakagi (24 dni)
    @athirahjazmina yeahhh or else you'd be in the picture too πŸ™Š
     
  • @neverjjj (23 dni)
    I ambil gambar kesian iπŸ˜₯
     
  • Show more comments
     
 

2014-09-30 11:39:13

We graduated together again! 😁 Classmates 2004-2009; Schoolmates 2010-2014 (2012-2014 for kah hau but wtv πŸ˜‹)

We graduated together again! 😁 Classmates 2004-2009; Schoolmates 2010-2014 (2012-2014 for kah hau but wtv πŸ˜‹)

286 1

Filter: Normal

Comment
 

2014-09-28 12:09:57

Advertisement: